بلاگ

جشنواره فروش زمستانی توسعه شبکه آداک


در جشنواره‌ زمستانی توسعه شبکه آداککه از تاریخ ۲۲ دی تا ۵ بهمن برگزار می‌شود، از ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف خرید محصولات توسعه شبکه آداکبهره‌مند شوید.

توسعه شبکه آداکیکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های محصولات پرینتر و کپی است. در کنار فروش این محصولات، خدماتی از قبیل فروش کارتریج، تعمیر و گارانتی تمامی دستگاه‌هایی که به‌فروش می‌رساند را نیز برعهده دارد. در این جشنواره می‌توانید تعدادی از کارتریج‌هایی که در سایت توسعه شبکه آداکبه‌فروش می‌رسند را با تخفیف چشم‌گیری خریداری کنید.

در سایت توسعه شبکه آداککارتریج همه‌ی برندهای معتبر پرینتر به فروش می‌رسد. در کنار کارتریج‌های اصل، می‌توانید کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

در مدت این جشنواره برای خریدن ۷۰ نوع کارتریج اصل در سایت پرینت فید، از ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف لحاظ شده که از طریق صفحه‌ی جشنواره قادر به مشاهده‌ی لیست این محصولات هستید.

 

جشنواره فروش زمستانی توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)

 

تمامی محصولات پرینت فید از نظر قیمت تضمین شده هستند و گارانتی ضمانت ۱۰۰ درصدی دارند.

نحوه‌ی ارسال محصولات توسعه شبکه آداکبه این صورت است که در صورت ثبت سفارش در روز آتی (تا قبل از ساعت ۱۴)، کالای درخواستی روز بعد از ساعت ۹ تا ۱۱ برای همشهریان تهرانی ارسال خواهد شد. در غیراینصورت اگر سفارش بعد از ساعت ۱۴ ثبت شود، کالای درخواستی ۴۸ ساعت بعد به دستتان خواهد رسید.

سفارش‌های ثبت شده در روز پنجشنبه هم، شنبه تحویل داده می‌شود. اما در صورتی که مایل به دریافت کالا در شهر تهران و در همان روزی که سفارش ثبت کردیده‌اید هستید، هزینه‌ی پیک از شما دریافت می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه‌ی ارسال به لینک زیر مراجعه کنید.

 

شرایط ارسال و تحویل سفارش

 

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *