بلاگ

اچ پی در رویداد CES 2019


در CES 2019 شاهد محصولات و فن‌آوری‌های جدید و جذابی خواهیم بود که به طور قطع در نوع خود بی‌نظیر هستند. تمامی برندهای مطرح جهان در این رویداد حضور داشتند که بیشتر از همه اچ پی توجه ما را به خود جلب کرد.

اچ پی با محصولات جذابی که ارائه کرد، نشان داد که سال پرکاری داشته است.

در این بحث به بررسی محصولات جدید اچ پی می‌پردازیم که در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شده و به‌زودی روانه‌ی بازار خواهند شد.

اچ پی در رویداد CES 2019

اولین محصولی که به بررسی آن می‌پردازیم مانیتور پاویلیون ۲۷ اینچ اچ پی است که آن را کوانتوم دات نامیده‌اند.

این مانیتور مجهز به نمایشگر QLED بوده که بیش از یک میلیون رنگ مختلف را پشتیبانی می‌کند و تصاویری واضح و پرنور نمایش می‌دهد.

وضوح تصویر در این نمایشگرها معادل ۱۴۴۰ × ۲۴۶۰ پیکسل است. زاویه‌ی دید در این محصول بسیار مناسب و دارای روشنایی کافی است که دلیل آن استفاده از فناوری PLS سامسونگ است. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور به ضخامت بسیار نازک، لبه‌های بسیار باریک و دارا بودن درگاه پورت USB-C، Display Port و HDMI می‌توان اشاره کرد.

اچ پی در رویداد CES 2019

محصول بعدی نمایشگر ۶۵ اینچی گیمینگ اچ پی با نام Omen X Emperium بوده که دارای صفحه نمایش ۴K است. این محصول دارای ساندبار است که با وجود آن به لوازم جانبی نیاز ندارید. نمایشگر اومن از نرخ بازسازی تصاویر ۱۴۴هرتز بهره می‌برد.

علاوه بر این با توجه به دارا بودن سیستم استریم و بازی Nvidia Shield، شما قادر به بازی‌های اندروید و کامپیوتری با فناوری GeForce Now هستید.

برای اینکه از حداکثر توان این نمایشگر بهره ببرید، نیاز به استفاده از Display Port دارید. لازم به ذکر است که با وجود پنل MVA این نمایشگر، توانایی پوشش ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را دارد.

از مشخصات فنی اچ پی Omen X Emperium در بخش اتصالات این نمایشگر می‌توان به وجود سه درگاه HDMI  نسخه‌ی ۲.۰، یک درگاه  DisplayPort، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، پورت شبکه، دو درگاه USB‌ برای انتقال اطلاعات و دو درگاه USB‌ دیگر برای شارژ تجهیزات اشاره کرد.

اچ پی در رویداد CES 2019

از دیگر محصولات معرفی شده‌ی اچ پی در رویداد CES 2019 می‌توان به لپتاپ ۱۵ اینچی اسپکتر X360 اشاره کرد که مجهز به پنل OLED است.

این محصول دارای پردازنده نسل هشتمی Core I7 بوده و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیکابایت SSD است.

اچ پی در رویداد CES 2019

برای کسانی که طرفدار بازی‌های کامپیوتری هستند هم لپتاپ گیمینگ اچ پی با نام Omen 15 معرفی شد. این محصول صفحه نمایش ۲۴۰ هرتزی با پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا با طراحی Max-Q دارد. زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی این لپ تاپ ۴ میلی‌ثانیه است.

پردازنده‌ی این محصول از نوع نسل ۸ اینتل Core i7 بوده و ۱۶ گیگابایت رم دارد. در کنار هارد دیسک ۱ ترابایتی Omen 15، یک حافظه‌ی ۱۲۸ گیکابایتی SSD هم قرار دارد.

اچ پی در رویداد CES 2019

اچ پی در رویداد CES 2019

در کنار محصولاتی که ذکر شده، اچ پی از دو لپتاپ کروم بوک جدید هم رونمایی کرد. اچ پی کروم بوک ۱۴ و کروم بوک X360 14 G1 دارای سیستم عامل Chrome OS و پردازنده‌ی AMD هستند.

 اچ پی کروم بوک ۱۴ دارای ۴ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی بوده که قادر به گسترش آن با استفاده از کارت حافظه‌ی SD خواهید بود.

همچنین کروم بوک X360 14 G1 نیز ۱۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی است که پردازنده نسل ۸، Core i7 در آن جای گرفته است.

اچ پی در رویداد CES 2019

برای طرفداران کامپیوترهای دسکتاپ هم نسل جدید دسکتاپ گیمینگ Obelisk اچ پی معرفی شد.

این محصول دارای پردازنده Core i9 با گرافیک RTX 2080Ti انویدیا بوده که باب طبع گیمرها خواهد بود. ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم  DDR4-2666به همراه سیستم خنک‌کننده‌ی مایع، مجهز بوده به چینش دوگانه‌ی RAID0 حافظه‌های  M.2 SSD و پاور حداکثر ۷۵۰ وات از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ اچ ‌پی است.

همچنین Omen Obelisk مجهز به خروجی صدای DTS Headphone:X و فراگیر ۵.۱ کاناله است.

اچ پی در رویداد CES 2019

به دنبال تولید اولین لپ تاپ چرمی اسپکتر Folio که در نوع خود بی‌نظیر بود، حال اچ پی این لپ تاپ را با صفحه نمایش ۴K عرضه می‌کند. به جرات می‌توان گفت که این محصول در نوع خود بی‌نظیر است.

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.

مشاوره و خرید لپ تاپ

 

منبع: زومیت

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *