بلاگ

مگ ویتمن از ریاست HPE کناره‌گیری کرد


طی جلسه‌ای که در اواخر ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد، شرکت HPE اعلام کرد که دلیل این امر علاقه ایشان به فعالیت در سایر زمینه‌های کاری است.

ویتمن در سال ۲۰۱۱ مدیرعامل شرکت HP شد و در سال ۲۰۱۵ این شرکت را به دو شرکت HP و HPE تقسیم کرد. HP عرضه کننده کامپیوتر و پرینتر و HPE هم محصولات اینترپرایزی و شبکه را تولید می‌کند.

تا اوایل سال ۲۰۱۸ او به عنوان مدیرعامل HPE در Palo Alto مستقر بود، و مدیریت این شرکت را به مدیر عامل کنونی یعنی آنتونیو نِری، سپرد و خودش اکنون استارتاپ Video sreaming را مدیریت می‌کند.

ویتمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: “HPE از گذشته تاکنون تغییر قابل ملاحظه‌ای داشته، و تیمی بسیار قوی با استراتژی روشن است. HPE روی کارهای خود متمرکز بوده و تیم مدیریت باتجربه‌ای دارد.” او در ادامه گفت: “من به توانایی و قدرت فناوری آنتونیو و رهبری و مهارت او و قدرت هیئت مدیره HPE ایمان دارم و دورادور شرکت را تشویق خواهم کرد.”

او در حال حاضر مدیریت پروژه Quibi که یک توسط کارگردان هالیوودی جفری کاتزنبرگ ساخته شده را مدیریت می‌کند.

پت روسو، HPE Chairman اعلام کرد: “از مگ برای تعهد طولانی مدت نسبت به HPE و کمک‌هایی که برای راه‌اندازی یک شرکت مستقل داشتند و همچنین کمک به سرعت انتقال مدیریت سپاسگزارم. برای ایشان آینده‌ای موفق را آرزومندیم.”

جین هابی، که اخیرا به عنوان مامور استراتژی جهانی برای بخش حسابداری پروژه بزرگ PricewaterhouseCoopers LLP، مشغول به کار است، به جمع هیئت مدیره HPE پیوست.

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

مشاوره و خرید سرور

منبع: Bizjournals.com

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *