بلاگ

چگونه از وضعیت گارانتی و وضعیت دستگاه تعمیری خود باخبر شویم؟

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعد از ارسال کالا به واحد خدمات، بدانید دستگاه شما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعد از ارسال کالا به واحد خدمات، بدانید دستگاه شما در چه مرحله‌ای از تعمیر قرار دارد و یا اینکه قصد داشته باشید از مقدار زمان باقیمانده گارانتی دستگاه خود، (پرینتر، سرور و لپ تاپ) با خبر شوید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

برخی از مطالب مرتبط:

بهترین روش های بک آپ گیری از سرور و شبکه

چگونه از طریق تکنولوژی NFC پرینت بگیریم؟

چگونه لپ تاپ را از حالت sleep خارج کنیم؟

اچ پی در CES 2018 از کروم باکس G2 رونمایی کرد

چگونه پرینتر HP M201dw بصورت وایرلس نصب کنیم؟

 در ادامه با آموزش تصویری و ویدیویی این قابلیت همراه توسعه شبکه آداکباشید:

برای آگاهی از شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعد از ارسال کالا به واحد خدمات، بدانید دستگاه شمادستگاه تعمیری خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

۱- وارد سایت Falnic.com شوید.

 

۲- از تب خدمات و پشتیبانی وارد قسمت چک کردن وضعیت گارانتی و چک کردن وضعیت دستگاه تعمیری شوید.

 

 

در ادامه می‌توانید با آموزش ویدیویی بررسی وضعیت گارانتی و وضعیت دستگاه تعمیری همراه ما باشید:

چک وضعیت دستگاه تعمیری

 

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *