بلاگ

توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی


تاکنون با وجود گارانتی‌های بی اصالت و نامعتبر در بازار IT مشتریان و مخاطبان این بازار متحمل ضررها و خسارات زیادی از سوی این شرکت‌ها می‌شدند. برای رفع این مشکل و حفظ حقوق مصرف کننده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان استاندارد طرح ساماندهی و احراز صلاحیت شرکت های حوزه IT برای ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر را در دستور کار خود قرار دادند.

در همین راستا طی بازدیدها و بازرسی هایی که از طرف نهادهای مربوطه به عمل آمد به شرکت‌هایی که دارای شرایط و امکانات مطلوب بودند مجوز ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی اعطا گردید و در این میان شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) به عنوان نماینده رسمی ارائه خدمات و گارانتی در حوزه‌های محصولات اچ پی و تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی معرفی گردید.

توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) که از شرکت های فعال و پیشتاز در بخش ارائه محصولات و سرورهای اچ پی می باشد با دارا بودن پرسنل متخصص و مجرب موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی در حوزه محصولات اچ پی می باشد. (سرور و تجهیزات شبکه اچ پی، ماشین های اداری و کامپیوترهای شخصی اچ پی). لازم به ذکر است که شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) تنها گارانتی رسمی سرورهای اچ پی می باشد.

[icon name=”asterisk” class=”” unprefixed_class=””] برای اطمینان از اصالت گارانتی دستگاه خود به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

از وضعیت گارانتی کالای خود مطلع شوید

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *