بلاگ

آپدیت جدید Dynamic CRM 2016 با ویژگی IoT


در آپدیتی که برای Dynamic CRM 2016 ارایه شده، ابزار جدیدی فراهم آمده که شرکت‌ها می‌توانند برای خدمات پس از فروش مشتریان خود، از ویژگی اینترنت اشیا (IoT) استفاده کنند.

این آپدیت، در کنفرانس Spring 2016 Wave of Dynamic CRM معرفی شد و شامل ابزار جدید آن با نام Connected Field Service است. شرکت ها می‌توانند با استفاده از آن و از طریق دیوایس‌های IoT، توانایی پشتیبانی خود را قوت بخشند.

این سرویس به صورت پیوسته دستگاه های IoT را از نظر ناهنجاری‌ها و خطاهای ایجاد شده مونیتور کرده و کارها و تیکت‌های سرویس را به صورت خودکار اجرا می‌کند. متخصصین خدمات با استفاده از ابزار و مهارت‌های مناسب، می‌توانند بر ملزومات سرویس فایق آیند. این ملزومات شامل قابلیت دسترسی و یا نزدیکی و دوری به مکان مشتری است تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود. برای خرید crm مایکروسافت و استفاده از این قابلیت می‌توانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.

اینترنت اشیا (IoT)

در این کنفرانس، وب پورتال‌هایی نیز معرفی شد. این پورتال‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای انتشار محتوای پر ارزش، افزونه‌های قابل پیکربندی، دسترسی امن و کنترل مجوزها، به یاری شرکت‌ها می‌‍آیند. به عنوان مثال، پورتال مشتری، به مشتری‌ها کمک می‌کند تا مشکلاتشان را خودشان حل کنند و در نتیجه سرویس دهندگان بتوانند بر روی مسایل موثرتر تمرکز کنند. همچنین پورتال کارمندان، شرکا و انجمن ها نیز ارایه شده است.

در ضمن، ویژگی جدید Learning Path، دارای قابلیت راهنمایی است و کمک می‌کند تا کاربران بتوانند از اپلیکیشن جدید، راحت‌تر استفاده کنند. این ابزار آنها را تا تمام شدن کامل کار مورد نظر، قدم به قدم همراهی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه

Dynamic CRM 2016 در ماه نوامبر ارایه شد و از این جهت قابل توجه است که از تکنیک یادگیری ماشین در خدمات پس از فروش مشتریان استفاده می‌کند. به عنوان مثال در ویژگی یادگیری سازگار، مشخص می‌شود که چگونه یک محصول یا برند در رسانه‌های اجتماعی مورد قبول واقع می‌شود.

سیستم ارزیابی اجتماعی خودکار، گرایشات به پست‌های اجتماعی را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار آنها را به موارد یا راه هایی هدایت می‌کند که به سیستم مدیریت ارتباط مشتری منتهی می‌شود.
قرار است در روز ۷ ژوین، در یک رویداد آنلاین، جزییات بیشتری درباره ویژگی های ارایه شده در این کنفرانس اعلام شود.

 

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : مریم فقیهی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *