بلاگ

طریقه کپی گرفتن پشت و رو کارت ملی با id copy


یکی از قابلیت‌هایی که در پرینترهای چندکاره وجود دارد قابلیت ID Copy یا کپی کارت‌های شناسایی است، که با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانید کارت‌های شناسایی خود را که نیاز به کپی پشت و رو دارد را، اسکن و کپی کنید.

 در مقاله ” آموزش پرینت دورو به صورت دستی ” به صورت کامل به نحوه گرفتن پرینت دو رو اشاره کرده ایم. حال در این مقاله، نحوه فعال کردن ID Copy را برای پرینتر HP Color LaserJet Pro MFP M477 برای شما آماده کرده‌ایم. البته این قابلیت در بیشتر دستگاه‌هایی که دارای پنل‌های لمسی هستند، قابل استفاده است و می‌توانید از این آموزش برای دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنید.

چگونه از قابلیت ID Copy استفاده کنیم؟

۱- ابتدا از پنل دستگاه وارد قسمت کپی شوید.

قابلیت ID Copy

۲- حال در این مرحله، گزینه ID Copy را لمس کنید تا فعال شود.

قابلیت ID Copy

۳- سپس بعد از فعالسازی روی شیشه اسکنر دستگاه، کارت شناسایی خود را قرار داده و گزینه کپی را انتخاب کنید. خواهید دید که عملیات کپی آغاز می‌شود، همچنین کارت شما نیز در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود.

قابلیت ID Copy

۴- بعد از اسکن کارت، دستگاه از شما می‌خواهد تا پشت کارت خود را در قسمت دیگری از شیشه اسکنر قرار دهید و  گزینه Ok را لمس کنید.

قابلیت ID Copy
در صورتی که برای کپی گرفتن با پرینتر خود مشکل دارید. می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا آنها از راه دور مشکل را برطرف کنند.
جهت مشاوره و تماس با کارشناس فنی می‌توانید از خط ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۸۴۳ تماس بگیرید.
از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰پاسخگوی شما هستیم.

۵- در صورتیکه نیاز به قرار دادن کارت‌های دیگری ندارید، بعد از اسکن پشت کارت، مجدد از شما سوال می‌شود که اگر کارت دیگری دارید جهت اسکن قرار دهید، در غیر این صورت جهت پایان اسکن گزینه Done را لمس کنید تا عملیات کپی آغاز و برگه شما چاپ شود.

بعد از انجام کپی مشاهده می‌کنید که کارت شما در محل‌هایی که کارت را قرار داده‌اید، به راحتی کپی شده و شما را از انجام کارهای اضافه و وقت‌گیر بی نیاز می‌کند.

قابلیت ID Copy

در این ویدیو نیز می‌توانید مراحل کپی کارت شناسایی را ببینید:

تعمیرات انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
در صورتی که شما هم به مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی برخورد کردید،  با ما در تماس باشید. کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش دستگاه‌های شما هستند.

خدمات تعمیر پرینتر

نویسنده : جواد محمدیان



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *