بلاگ

اینفوگرافیک گارتنر درباره سرورهای اچ پی


در این مقاله می‌توانید گزارش گارتنر و IDC را در زمینه بازار سرورهای دنیا بخوانید. اچ پی در این گزارش چه جایگاهی دارد؟

طبق گزارش گارتنر (Gartner) سرورهای اچ پی بار دیگر رهبر بازار سرورهای ماژولار شدند. همچنین طبق گزارش IDC درباره فروش سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶، بار دیگر سرورهای HPE ProLiant DL360 G9 و HPE ProLiant DL380 G9 جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین سرورهای دنیا حفظ کردند. اچ پی همچنین جوایز بسیاری به خاطر محصولات ارزشمندش گرفته است.

برخی از ویژگی های برجسته سرورهای اچ پی عبارتند از: ۷۰ درصد افزایش کارایی، ۳۵ درصد بهبود در زمینه مصرف انرژی، پایه گذار تکنولوژی مخصوص Full Metal Cloud.

شرکت هایی که ارایه دهنده راهکار Full Metal Cloud هستند، لایه مجازی سازی را که در سرویس های فضای ابری استفاده می شوند را حذف کرده اند و اپلیکیشن هایی مانند Hadoop، NoSGL و موتورهای تحلیلی را ارایه داده اند که تا ۵۰۰ درصد سریعترند. اچ پی ای به این نتیجه رسیده است که Hypervisor ها ۲۰ تا ۸۰ درصد از Bare Metal Power را هدر می دهد. در نتیجه آن را حذف کرد.

در اینفوگراف زیر، نگاه کوتاهی به ویژگی های اصلی سرورهای اچ پی داریم. آنچه که اچ پی به آن افتخار می کند، کارهایی است که با تکنولوژی های آن می‌توان انجام داد و اینکه چگونه مشتریان اچ پی برای موفقیت در کارشان از آنها بهره می‌برند.

اینفوگرافیک گارتنر درباره سرورهای اچ پی

 

منبع: HPE.com

 

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

مشاوره و خرید سرور

نویسنده : مریم فقیهی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *