بلاگ

اچ پی امن ترین پرینترها را به دنیا معرفی کرد


شرکت اچ پی به تازگی پرینترهای جدید لیزری کلاس شرکتی خود را معرفی کرد که حفاظت بیشتری را در مقابل حملات مخرب ارائه می‌دهند. امنیت قوی‌تر بخشی از راهبرد وسیع اچ پی در مورد فراهم کردن امنیت کامل برای تمام کامپیوترهای شخصی و پرینترها است.

توآن ترن (Tuan Tran)، معاون رئیس و مدیرکل بخش راه کارهای لیزری و شرکتی اچ پی بیان کرده” حفاظت در برابر نقض امنیت یکی از بزرگترین چالش‌های مشتریان ماست که با آن روبرو هستیم و اچ پی به مشتریان خود کمک می‌کند دستگاه‌ها، اسناد و داده‌های خود را به کمک پرینترهای شرکتی با قویترین حفاظت ایمن سازند”

امنیت کامل در صنایع

امنیت پرینتر یک موضوع پر اهمیت و رو به رشد است. بر اساس آمار موسسه پونمون (Ponemon) حدود ۶۴ درصد مدیران حوزه ی IT معتقدند پرینترهایشان به احتمال زیاد به بدافزارها آلوده هستند. در عین حال، ۵۶ درصد از شرکت‌ها از پرینترها در راهبردهای امنیتی خود چشم پوشی می‌کنند. برای کمک به رفع این شکاف امنیتی، اچ پی پرینترهای جدید لیزری شرکتی و پرینترهای چندکاره خود را به همراه ویژگی‌های امنیتی ارائه داده است. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

۱- اچ پی ویژگی تشخیص و بهبود امنیت در مقابل حملات مخرب به بایوس را فعال ساخته است.

۲- لیست سفید که تنها شناخته شده‌ها را تضمین می‌کند، به کمک این ویژگی سیستم عامل خوب می‌تواند بر روی یک پرینتر راه اندازی و اجرا شود.

۳- تشخیص نفوذ زمان اجرا، یک ویژگی جدید است که در حافظه دستگاه قرار داده شده و برای جلوگیری از حملات مخرب است. این تکنولوژی با مشارکت شرکت Red Balloon Security توسعه یافته، Red Balloon یک شرکت در حوزه ی امنیت داخلی دستگاه هاست که توسط محققان  دانشگاه کلمبیا آغاز به کار کرده و تا به حال تحقیقات وسیعی برای چندین سازمان دولتی و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های صنایعی از قبیل سیستم‌های ارتباط از راه دور و سیستم‌های کنترلی انجام داده است.

این ویژگی‌های جدید به یک استاندارد در مدل‌های جدید پرینترهای لیزری شرکتی و دفتری اچ پی تبدیل شده است. همچنین، این سه ویژگی با یک به روزرسانی سیستم عامل پرینتر در چندین پرینتر لیزری شرکتی اچ پی که از ماه آوریل امسال به بعد تولید شده‌اند قابل فعال سازی است. در ضمن، ویژگی‌های لیست سفید و تشخیص نفوذ زمان اجرا را می‌توان به چندین پرینتر اچ پی موجود از مدل‌های HP LaserJet Enterprise printers و OfficeJet Enterprise X printers که از سال ۲۰۱۱ تا به حال راه اندازی شده‌اند اضافه کرد، این کار از طریق به روزرسانی HP FutureSmart service pack ممکن است، HP FutureSmart سیستم عاملی است که کمک می‌کند به حفاظت از سرمایه مشتریان برای پرینترهای اچ پی با امکان ارائه قابلیت‎‌های جدید از طریق به روز رسانی بپردازند.

علاوه بر پرینتر خود، اچ پی همچنین به مشتریان خود کمک می‌کند تا محیط چاپ خود را حفاظت کنند. HP JetAdvantage Security Manager راه حل امنیت پرینتر است که به بخش IT کمک می‌کند تا تنظیمات امنیتی مانند پورت‌های بسته، غیرفعال کردن پروتکل‌های دسترسی، پاک کردن خود کار فایل ها و موارد دیگر را ایجاد و حفظ کنند.

شرکت اچ پی به تمرکز خود بر روی امنیت کارهای چاپی ادامه خواهد داد، این شرکت با ارائه فناوری های امنیتی پیشرو به بازار برای پرینترهای موجود و مدل های جدید به مشتریان خود در امر حفاظت دستگاه ها، داده ها و اسنادشان کمک می کند.

 

منبع: HP.com

 

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:

مشاوره و خرید پرینتر

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *