بلاگ

اچ‌ پی از لپ‌ تاپ‌های جدید خود با عنوان Zbook رونمایی کرد


به تازگی شرکت اچ‌ پی از نسل جدید لپ ‌تاپ‌های خود تحت ایستگاه کاری یا ورک استیشن رونمایی کرده است که قرار است با عنوان Zbook در بازار عرضه شود. شرکت اچ‌ پی در حال حاضر چهار مدل از این محصولات را معرفی کرده است که با دارا بودن قطعات سخت ‌افزاری قدرتمند، برای بسیاری از مصارف کاربران از جمله اجرای نرم ‌افزارهای سنگین و هم‌چنین پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی بسیار مناسب هستند. در ادامه، به معرفی ویژگی‌های این لپ ‌تاپ‌ها می‌پردازیم:

HP ZBook 17

این لپ‌ تاپ جزو قدرتمندترین لپ ‌تاپ‌های ZBook کمپانی اچ‌ پی به شمار می‌آید چرا که از حداکثر چهار ترابایت حافظه داخلی به صورت هارد دیسک یا SSD، و ۶۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، همچنین قابلیت اضافه کردن یکی از سه پردازنده Xeon E3 v6 یا Core i5 و یا i7 از نسل هفتم از محصولات اینتل را دارد.
این لپ ‌تاپ دارای دو پورت Thunderbolt 3 است و به صورت هم‌زمان می‌تواند دو صفحه نمایش با وضوح ۴k را پشتیبانی کند. همچنین کاربران می‌توانند به راحتی برای این لپ ‌تاپ یکی از کارت گرافیک‌های Nvidia Quadro P5000 یا یکی از محصولات سری  AMD Radeon Pro را که دارای چهار گیگابایت حافظه گرافیکی هستند انتخاب کنند و بر روی لپ‌ تاپ خود نصب کنند.

طبق گفته‌های کمپانی اچ ‌پی، این لپ‌ تاپ با هدف پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی تحت بالاترین توان طراحی شده است و می‌تواند محتواهای سه بعدی را با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه به نمایش درآورد. اچ پی برای نسخه پایه این محصول خود قیمت ۱۵۲۰ دلار را در نظر گرفته است.

HP ZBook 15

این لپ ‌تاپ بسیاری از ویژگی‌های لپ ‌تاپ قدرتمند ZBook 17 را دارا است با این تفاوت که اچ ‌پی این لپ ‌تاپ را  در یک ساختار سبک‌تر و باریک‌تر در اختیار کاربران قرار داده است.

کمپانی اچ ‌پی اعلام کرده است که ناسا از این لپ‌ تاپ در ایستگاه‌های فضایی بین المللی خود استفاده می‌کند. این لپ ‌تاپ قابلیت پشتیبانی از حداکثر ۳ ترابایت حافظه داخلی را دارد و از کارت گرافیک قدرتمند Nvidia Quadro M2200 یا AMD Radeon Pro WX 4150 با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی بهره می‌برد.
نسخه پایه از این لپ ‌تاپ قرار است با قیمت ۱۴۲۰ دلار روانه بازار شود.

لپ‌ تاپ‌های جدید Zbook اچ پی

HP ZBook Studio

لپ ‌تاپ دیگری که به معرفی آن می‌پردازیم لپ ‌تاپ ZBook Studio است. این محصول اچ‌ پی شباهت زیادی به لپ ‌تاپ ZBook 15 G4 دارد اما ویژگی بارزی که باعث تفاوت این دو لپ‌ تاپ شده است بدنه سبک‌تر و باریک‌تر ZBook Studio است که حمل و نقل و جابجایی آسان‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از نظر طراحی و ظاهر، این لپ‌ تاپ از جذاب‌ترین محصولات اچ ‌پی در خانواده ZBook به شمار می‌آید.

این لپ‌ تاپ نیز از پردازنده‌های خانواده Intel Xeon یا Kaby Lake پشتیبانی می‌کند. همچنین از حداکثر ۲ ترابایت حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت حافظه رم، بهره می‌برد.
امکان اتصال دو پورت Thunderbolt 3 و هم‌چنین کارت گرافیک NVIDIA Quadro M1200 با چهار گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این لپ ‌تاپ است.
همچنین این محصول می‌تواند با هر بار شارژ ۱۶.۵ ساعت، همراه کاربران باشد. اچ‌ پی قیمت پایه این لپ ‌تاپ را  حدود ۱۴۰۰ دلار اعلام کرده است.

لپ‌ تاپ‌های جدید Zbook اچ پی

HP ZBook 14u

از دیگر محصولات جدید اچ ‌پی ZBook 14u است که این مدل جزءکوچک‌ترین و سبک‌ترین نسخه از ایستگاه‌های کاری اچ‌ پی در سری محصولات ZBook به شمار می‌آید. این لپ ‌تاپ دارای ۲۲ میلی‌متر ضخامت و هم‌چنین وزن ۱.۶۴ کیلوگرمی است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی اشاره کرد، که در صورت نیاز، کاربران می‌توانند از قابلیت لمس این مانیتور نیز بهره ببرند.

لپ‌ تاپ‌های جدید Zbook اچ پی

از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ ‌تاپ، کارت گرافیک AMD FirePro W4190M با دو گیگابایت حافظه گرافیکی، یکی از پردازنده‌های خانواده Kaby Lake کمپانی اینتل و پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت حافظه رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی است. تاکنون کمپانی اچ ‌پی، قیمت  لپ ‌تاپ ZBook 14u را حدود ۱۰۰۰ دلار تعیین کرده است.
لازم به ذکر است، تمامی مدل‌های ذکر شده به جز مدل ZBook 14u در بازار عرضه شده است و شما کاربران از هم اکنون می‌توانید آنها را خریداری کنید.

منبع: neowin.net

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *