بلاگ

رونمایی اچ‌ پی از مانیتورهای Z31x Studio و Z24x G2


به تازگی شرکت اچ ‌پی از سری مانیتورهای دریم کالر (Dream Color) رونمایی کرده و دقت رنگ و کالیبراسیون خودکار را برای استفاده کاربران حرفه‌ای وعده داده است .در ادامه شما را با این دوسری مانیتور بیشتر آشنا می‌کنیم:

اچ‌ پی مانیتورهای جدید خود را با نام‌های Z31x Studio و Z24x G2 برای استفاده هنرمندان و خلاقان توسعه داده است، چرا که این دو نمایشگر جزء قدرتمندترین محصولات اچ ‌پی محسوب می‌شوند.
از ویژگی‌های نمایشگر Z31x Studio می‌توان به پنل ۳۱ اینچی با رزلوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل اشاره کرد. همچنین این مانیتور دارای رنگ سنج داخلی، سوئیچ های کیبرد/ویدیو/ماوس و پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است.

رونمایی اچ‌ پی از مانیتورهای Z31x Studio و Z24x G2

جالب است بدانید که اچ‌ پی مشتری مداری خود را حفظ کرده و برای علاقه‌مندانی که نیازی به قابلیت‌‌های مانیتور Z31x Studio ندارند، مدل ارزانتری با نام  Z24x G2 رونمایی کرده است. این مانیتور دارای صفحه نمایش ۲۴ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و از پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگ نیز بهره می‌برد، همچنین دارای یک دکمه اختصاصی برای انتخاب فضای رنگ است.

رونمایی اچ‌ پی از مانیتورهای Z31x Studio و Z24x G2

اچ‌ پی برای نسخه پایه دریم کالر  Z24x G2خود قیمت ۱۵۲۰ دلار را در نظر گرفته است که از اواسط تیرماه به بازار عرضه خواهد شد. همچنین مدل رده بالای Z31x Studio با قیمت بالای ۳,۹۹۹ دلار به زودی عرضه و به فروش می‌رسد.

منبع: Slashgear.com

 

مشاوره و خرید کامپیوتر در فالنیک
انتخاب یک سیستم کامپیوتری با سخت افزاری قدرتمند، نیازمند دانش، تجربه و اطلاعات کامل از نوع قطعات است. به کمک یک مشاور در امر تجهیزات کامپیوتری و با انتخابی هوشمندانه، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مشاوره و خرید کامپیوتر

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *