بلاگ

اقدامات مهم توسعه شبکه آداک، از اولین روز‌های بحران کرونا


 

از همان روز‌های ابتدایی شیوع کووید-۱۹ در کشور، آن را جدی گرفتیم و برای پیشگیری از آن، در کنار پزشکان و پرستاران اقداماتی سریع و اساسی انجام دادیم.

اقداماتی که ما در شرایط کرونایی! انجام دادیم و همچنان درحال انجام آن هستیم را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا شاید از ما ایده جدیدی برای کسب و کار خود بگیرید و یا ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اولین تجربه دورکاری و حضورِ شیفتی

مدتها بود که به فکر آزمایش #دورکاری پرسنل بودیم اما هربار به دلیلی آن را به تعویق انداختیم.

نهایتا با ظهور کرونا، توفیق اجباری نصیب‌مان شد و از همان هفته اول اسفند، دورکاری و قرنطینه را شروع کردیم.

در این اولین تجربه دورکاری، با چالش‌های ارتباطی و هماهنگی‌های بین تیمی روبرو بودیم که با پشتیبانی خوب تیم زیرساخت و فنی توانستیم خیلی سریع و در روزهای اول، بر آنها غلبه کنیم.

مهم‌ترین مزایای دورکاری از دید همکاران فالنیک؛ حفظ سلامتی و قطع کردن زنجیره شیوع کرونا، افزایش بازدهی، تمرکز و کاهش هزینه‌های رفت و آمد بود.

مهم‌ترین عیب هم دوری از #فرهنگ_سازمانی است؛ علی الخصوص برای تیم‌هایی که به تازگی نفرات جدید به آنها اضافه شده‌اند و هنوز با فرهنگ توسعه شبکه آداکبه طور کامل خو نگرفته‌اند. پس، مدیران مجموعه برای غلبه بر این چالش، ارتباطشان را با تیم خود افزایش داده‌اند.

با کنترل نسبی شیوع کرونا در کشور، همکاران به صورت شیفتی و با رعایت اصول بهداشتی در شرکت حاضر شدند.

حضور شیفتی این کمک را به ما می کند که بتوانیم فاصله گذاری اجتماعی را بهتر رعایت کنیم.

تهیه اقلام بهداشتی توسط شرکت

توسعه شبکه آداکتاکنون ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و شیلدهای محافظ پرسنل را تامین کرده و همه پرسنل ملزم به زدن ماسک و رعایت موارد بهداشتی هستند.

واحدهایی که با مشتری و مراجعین تعامل دارند، علاوه بر ماسک ملزم به گذاشتن شیلد محافظ هم هستند.

در این مدت، همکاران خدماتی مجموعه، کمک شایانی به جلوگیری از شیوع این ویروس داشته‌اند. این عزیزان هر روز تمامی سطوح از آشپزخانه، میزها و سرویس‌های بهداشتی را چندین مرتبه ضدعفونی می‌کنند.

حمایت معنوی از پزشکان و پرستاران

مهر و فداکاری کادر درمان با هیچ کمکی قابل جبران نیست. با این وجود برای تشکر از ایشان و اینکه بدانند به یادشان هستیم و چقدر برایمان ارزشمند هستند؛ تعدادی ماسک و ماده ضدعفونی کننده به اورژانس بیمارستان میلاد تقدیم کردیم.

سلامتی روحی، مهمتر از جسمی

شرایط سخت اقتصادی امروز و کرونا و سبک زندگی عذاب‌آورش، باعث ایجاد آسیب‌های روحی و روانی مضاعف در جامعه شده‌است. از همین رو؛ تیم منابع انسانی توسعه شبکه آداکدرصدد جبران این آسیب‌ها برآمده و به تازگی یک روانشناس حاذق صنعتی را به تیم اضافه کرده‌است. امید داریم که کیفیت زندگی همکاران با این اقدام بالاتر رود.

جذب به جای تعدیل

کرونا در همین مدت کوتاه، ضررهای مالی بزرگی به اقتصاد جهان و ایران زده‌است و ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی، از این ضرر بی‌نصیب نبوده‌ایم. با این وجود تاکنون ضمن حفظ کارکنان موجود که سرمایه‌های سازمان هستند، جذب هم داشته‌ایم.

امیدواریم بتوانیم از این بزنگاه، سربلند عبور کنیم و همچنان به چرخیدن چرخ سنگین و لخت اقتصاد کشورمان کمک کنیم.

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *