بلاگ

گارانتی طلایی ایران اچ پی


 

شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) از شرکت های فعال و پیشتاز در بخش ارائه ی محصولات سرور، اولین ارایه دهنده سرور با بسته گارانتی طلایی و به عنوان تنها دارنده مجوز ارائه گارانتی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و دارنده گواهی شورای عالی انفورماتیک درخصوص تایید صلاحیت فنی اجرای پروژه های بزرگ دولتی در ایران می باشد.

شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) به عنوان تنها دارنده مجوز ارائه گارانتی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و دارنده گواهی شورای عالی انفورماتیک درخصوص تایید صلاحیت فنی اجرای پروژه های بزرگ دولتی، جهت برآورده کردن هرچه بیشتر نیازهای مشتریان خود، پکیج های گارانتی و خدماتی مختلفی برای مشتریان خود طراحی نموده است. در این راستا واحد تکنیکال سرور توسعه شبکه آداکدر سه حوزه اصلی زیر در حال فعالیت می باشد:

۱- ارائه خدمات گارانتی استاندارد ایران اچ پی (شامل گارانتی و ضمانت حوادث سرور) ۲- ارائه خدمات پس از فروش ۳- پیاده سازی و پشتیبانی شبکه

بسته گارانتی طلایی که همراه با سرورهای فروش رفته توسعه شبکه آداکعرضه می شود جهت رعایت کامل حقوق مصرف کنندگان و ایجاد شرایط مطلوب توأم با آرامش برای آنها طراحی شده است. این بسته شامل مزایای زیر می باشد:

  • بهره مندی از ۲ سال ضمانت استاندارد ایران اچ پی
  • یک سال ضمانت حوادث با قابلیت تمدید در سالهای آتی
  • جنرال سرویس رایگان دستگاه در تهران پس از گذشت شش ماه از تاریخ تحویل
  • حمل و نصب رایگان (مخصوص تهران)
  • آماده سازی سرور طبق نظر کارشناس خرید مشتری و ارایه مشاوره رایگان در حوزه پیاده سازی انواع شبکه و ارایه تخفیفات ویژه

مزایای ضمانت ایران اچ پی

  • ارایه ۲ سال ضمانت استاندارد به همراه ارایه کارت گارانتی معتبر
  • جبران خسارت خاصی که خارج از تعهدات گارانتی استاندارد باشد، برای سال اول
  • امکان کنترل اعتبار گارانتی از طریق وب سایت ایران اچ پی و سامانه پیام کوتاه
  • ارایه سرور با قطعات اصلی (اورجینال) و در صورت نیاز ارایه مدرک مدقن جهت اثبات
  • ارایه خدمات پشتیبانی سریع و دقیق
  • اعزام کارشناس در صورت نیاز
  • ارایه خدمات پس از فروش با طول مدت استاندارد و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی
  • ارایه دستگاه جایگزین به صورت امانت در صورتی که تامین قطعه یدکی جهت دستگاه تحت تعمیر و در شرایط گارانتی با اختلاف زمانی روبرو باشد

 

خدمات گارانتی آرامش فالنیک
توسعه شبکه آداک(ایران اچ‌پی) ارائه کننده گارانتی رسمی HP در ایران است و با داشتن تکنیسین‌های مجرب و مرکز تعمیرات مجهز خیال شما را آسوده می‌کند.” گارانتی آرامش ” امکانی بی نظیر برای ادمین‌های شبکه است که خیال آنها را از بابت هرگونه خرابی سخت افزار شبکه آسوده می کند.

درخواست گارانتی آرامش فالنیک

 

مزایای ضمانت حوادث

طی سال اول، در صورت بروز هر یک از حوادث زیر دستگاه از تعهدات گارانتی استاندارد خارج است، ولی جای هیچ نگرانی نیست!! چراکه ایران اچ پی تدابیر لازم را تدارک دیده است. در چنین شرایطی مصرف کننده کافیست فقط مراتب را به اطلاع شرکت برساند! تمامی مراحل اداری و پیگیریهای لازم از طریق شرکت سریعا بعمل خواهد آمد.

  • پوشش خسارت وارد به سخت افزار
  • بهره مندی از یک سال ضمانت پوشش کامل حوادث و قابل تمدید بنا به درخواست خریدار
  • کلیه هزینه های نجات، هزینه ارسال از تعمیرگاه، تعویض قطعات و اجرت تعمیرات تحت پوشش این ضمانت میباشد.
  • جبران خسارت ناشی از اتصال کوتاه – اتصال برق مستقیم به برق متناوب
  • جبران خسارت ناشی از سقوط – تصادف – واژگونی
  • جبران خسارت ناشی از غفلت – عدم مهارت – سهل انگاری
  • جبران خسارت ناشی از خسارتهای هنگام تمیز کردن یا تعمیر کردن دستگاه ( قابل توجه مسئولین سرور و شبکه )
  • جبران خسارت ناشی از خسارتهای هنگام باز و بسته کردن دستگاه ( قابل توجه مسئولین سرور و شبکه )
  • جبران خسارت ناشی از نم – رطوبت – ریختن مایعات به داخل دستگاه
  • جبران خسارت ناشی از سیل – آب گرفتگی – امواج دریا
  • جبران خسارت ناشی از صاعقه – انفجار – آتش سوزی در اتاقک سرور
  • جبران خسارت ناشی از رانش زمین – نشست زمین – لغزش زمین – ریزش کوه یا صخره
  • جبران خسارت ناشی از دوده – ذرات معلق در هوا – گرد و خاک
  • جبران خسارت ناشی از دمای بالا – بخارات غیر خورنده
  • جبران خسارت ناشی از باران – برف – تگرگ – بهمن
  • جبران خسارت ناشی از یخ زدگی – یخ شناور
  • جبران خسارت ناشی از خرابکاری غیر گروهی

در هریک از موارد بالا، کارشناس توسعه شبکه آداک( ایران اچ پی )، حادثه را بررسی می کند و در صورتی که نتیجه بررسی دال بر عمدی بودن حادثه باشد، ضمانت نامه ساقط می شود.

موارد ابطال گارانتی طی سال دوم (استثنائات گارانتی استاندارد):

  • مخدوش یا فک شدن سریال، هولوگرام یا پلمپ دستگاه
  • کلیه صدمات فیزیکی شامل ضربه، شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، نوسانات برق، ریختن مایعات، اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، آتش سوزی، گرد و خاک و حوادث طبیعی
  • هر گونه آسیب ظاهری نظیر سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتگی کالا، زنگ زدگی، اکسیده شدن
  • عدم استفاده از برق مناسب و بدون نوسان (عدم استفاده از استابیلایزر و UPS آنلاین)
  • عدم وجود ارت مناسب (اختلاف پتانسیل بین ۱ تا ۳ ولت) و یا عدم اتصال ارت به پریزی که دستگاه به آن متصل است.
  • مناسب نبودن دمای اتاق سرور (بالاتر از ۱۸ درجه سانتیگراد)

 نکته: شش مورد فوق الذکر مربوط به گارانتی استاندارد بوده و در صورت خرید سایر بسته های گارانتی متغیر خواهد بود.

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *