بلاگ

موفقیت آچارباز و پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران


جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با حضور مدیران و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی، استارتاپ‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان و فعالان وب و موبایل ایران برگزار می‌شود. این جشنواره عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

جشنواره وب در دو بخش داوری و مردمی برگزار می‌شود. در بخش داوری یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل با رای داوران به‌عنوان برترین سایت و نرم‌افزار موبایل معرفی خواهند شد و تندیس جشنواره به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

همچنین در بخش مردمی هم با درنظر گرفتن نظرات مردم، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود.

آچارباز و پرینت فید در جشنواره وب به خوبی ظاهر شدند. این دو وب‌سایت که از استارتاپ‌های توسعه شبکه آداکهستند، در این جشنواره شرکت کرده و موفق به راه‌یابی به مرحله دوم شدند.

امسال در جشنواره یازدهم وب و نرم افزار موبایل، آچارباز در شاخه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل و پرینت فید در شاخه فروشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و دیجیتال، مفتخرند که در جمع ۵ سایت برتر به مرحله نهایی صعود کند.

 موفقیت تیم آچارباز و پرینت فید در جشنواره وب را تبریک عرض می‌کنیم. این اتفاق می‌تواند نویدبخش موفقیت‌های بیشتر برای این دو سایت باشد.

در مرحله اول جشنواره، ۱۹۵۶۷ وب‌سایت در گروه‌های مختلف شرکت کرده که بعد از رای‌گیری توسط داوران و اعلام نظرات مردمی، ۵۴ گروه به مرحله بعد صعود کردند.

در مرحله دوم هم داوران باید به وب‌سایت‌ها رای دهند تا در نهایت از هر گروه، یک وب‌سایت، موفق به کسب تندیس جایزه شود. در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه نیز نتایج جشنواره طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

آچارباز، سامانه‌ی اعزام تعمیرکار به محل؛ تعمیر سرور و تجهیزات شبکه تا نصب نرم افزار و تعمیر لوازم خانگی را برعهده دارد. همچنین تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپتاپ و پرینتر از دیگر فعالیت‌های آچارباز است.

برای استفاده از خدمات آچارباز می‌توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن اقدام و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست، واحد پشتیبانی با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی‌های لازم، کارشناس ماهر و مورداعتماد به محل اعزام می‌شود.

ثبت درخواست تعمیر در آچارباز

 

آچارباز تنها پلتفرمی برای ارائه سرویس و خدمات نیست، بلکه یک موقعیت شغلی برای آن دسته از سرویس‌کارانی است که در زمینه‌های مختلف قادر به نصب، تعمیر لوازم و جنرال سرویس هستند.

همین حالا به جمع کارشناسان آچارباز بپیوندید

 

پرینت فید نیز، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج‌های اصل، شما می‌توانید کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید کارتریج و مواد مصرفی پرینتر

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *