بلاگ

چگونه در CRM یک اعلان به داشبورد اضافه کنیم؟


اعلان ها مدت زیادی است که در CRM وجود دارند؛ اما تعداد کمی از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کردند، چرا که اگر کاربران صفحه‌ی اصلی خود را به صفحه اعلانات تنظیم نمی‌کردند، هرگز اعلامیه‌ها را نمی‌دیدند. در ادامه این مقاله فالنیک، در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. تیم کارشناسان ما، آماده جواب دادن به سوالات شما در مورد خرید crm مایکروسافت و نحوه کار با آن هستند.

زمانیکه شما روی Announcements در منوی اصلی کلیک می‌کنید، URL آن لینک اصلی CRM است. بنابراین شما باید ابتدا یک Web Resource ایجاد کنید.

اضافه کردن اعلان به داشبورد در CRM

نکته : برای ساختن یک اعلان جدید به مسیر زیر بروید:

Settings>>Administration>>Announcements

ایجاد کردن Web Resource در CRM:

۱- کد زیر را در یک صفحه‌ی ویرایش متن تایپ کنید و آن را به نام “announcementsondashboard.htm” ذخیره کنید.



۲- حال در CRM به مسیر زیر رفته و روی new کلیک کنید.

Settings>>Customizations>>Customize the System>>Web Resources

اضافه کردن اعلان به داشبورد در CRM

۳- در پنجره‌ی باز شده نام را وارد کنید و در قسمت display name کلمه‌ی announcements را تایپ کنید. در قسمت type آن را روی Web page (HTML) قرار داده و ذخیره کنید.

اضافه کردن اعلان به داشبورد در CRM

اضافه کردن WEB Resource  ایجاد شده به داشبورد:

اضافه کردن اعلان به داشبورد در CRM

۱- ابتدا یک داشبورد جدید ایجاد و یا از داشبوردهای قبلی استفاده کنید.

۲- در پنجره‌ی ویرایش داشبورد روی web resource کلیک کنید.

۳- در پنجره‌ی خصوصیات web resource ، کلمه‌ی new_announcements را جستجو و فیلد lable را پر کنید و ذخیره کنید.

اضافه کردن اعلان به داشبورد در CRM

 

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *