بلاگ

پرینتر قابل حمل اچ پی در بازار ایران


پرینتر جوهر افشان و قابل حمل جدید اچ پی با نام Officejet ۱۰۰ به تازگی روانه بازار ایران شده که به راحتی می‌توانید از طریق بلوتوث به آن دستور پرینت دهید.

در این پرینتر USB ۲.۰ مجهز شده و کاربران می‌توانند با استفاده از موبایل، تبلت و نوت‌بوک خود به این پرینتر متصل شوند و به صورت مستقیم به این چاپگر پرینت بفرستند.

این دستگاه می‌تواند انرژی خود را از باتری داخلی تامین کند و کاربران می‌توانند مانند لپ تاپ این پرینتر را با خود همراه کنند. باتری لیتیوم یونی این دستگاه HP بعد از سه ساعت کامل شارژ می‌شود. همچنین توانایی بیش از ۵۰۰ صفحه پرینت را بعد از شارژ کامل دارد.

پرینتر Officejet ۱۰۰ به همراه باتری، تنها ۵/۲ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۴/۳×۴/۸×۸/۲۴ سانتی‌متر است. این وزن و ابعاد به کاربران اجازه می‌دهد که این محصول را به راحتی حمل کنند.

اچ پی اعلام کرده است که این چاپگر قابل حمل با گوشی‌های سمبیان نوکیا، ویندوز، بلک‌بری و دیگر گوشی‌های هوشمند سازگاری کامل دارد.
این پرینتر دارای پردازنده ۲۲۰ مگاهرتزی و حافظه ۶۴ مگابایتی بوده و سرعت چاپ آن برای کاغذ A۴ در حالت سیاه و سفید بیش از ۲۲ صفحه و در حالت رنگی ۱۸ صفحه در دقیقه است.
علاوه بر آن کیفیت چاپ سیاه و سفید در این دستگاه ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و کیفیت چاپ رنگی در آن ۱۲۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ است.

منبع: توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)

 

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:

مشاوره و خرید پرینتر

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *