بلاگ

وضعیت دستگاه تعمیری خود را از طریق تلفن گویای توسعه شبکه آداک پیگیری کنید


مشتریان عزیز توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) سلام:

از این پس می توانید وضعیت دستگاه تعمیری خود را از طریق تلفن گویای توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) ۸۳۶۳-۰۲۱ پیگیری کنید.

[icon name=”arrow-left” class=”” unprefixed_class=””] شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۸۳۶۳-۰۲۱ و داخلی ۱۱۲۰ شماره پذیرش دستگاه تعمیری خود را وارد نموده و از وضعیت آن مطلع شوید.

[icon name=”arrow-left” class=”” unprefixed_class=””] همچنین می‌توانید برای اطلاع از وضعیت دستگاه تعمیری خود توسط سامانه پیامکی توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)؛ ابتدا کد ۱۱۲۰ و بعد از یک فاصله شماره پیگیری فرم پذیرش خود را در یک پیام به شماره ۳۰۰۰۸۳۶۳ ارسال کنید، مانند زیر:

۱۱۲۰  شماره پیگیری فرم پذیرش

[icon name=”asterisk” class=”” unprefixed_class=””] لازم به ذکر است که در صفحه اول سایت Falnic.net امکان کنترل گارانتی دستگاه گارانتی شده وجود دارد که وضعیت گارانتی کالا را به صورت دقیق اعلام می نماید. برای اطلاع از وضعیت گارانتی دستگاه خود شماره سریال دستگاه را بصورت صحیح (مثال: ۲۲ssa332sd) در فیلد مربوطه وارد نموده و بر روی دکمه “بررسی گارانتی” کلیک نمایید.

 

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *