بلاگ

نسل جدید لپ تاپ‌های اچ پی با پردازنده رایزن معرفی شد


شرکت اچ پی به تازگی از مدل‌های جدید لپ تاپ تبدیل شونده Envy x360 رونمایی کرد.

اچ پی مشغول توسعه‌ خانواده‌ لپ تاپ‌های مجهز به پردازنده‌ی رایزن AMD با مجموعه‌ای از لپ تاپ‌های تبدیل‌پذیراست. حال این غول دنیای کامپیوتر‌های شخصی، در نسل جدید محصولات سری Envy X360، توجه ویژه‌ای به پردازنده‌های موبایل AMD داشته است. در ادامه به معرفی سری جدید این لپ تاپ‌ها می‌پردازیم:

لپ تاپ HP Envy X360 13

لپ تاپ اچ پی Envy X360 13 دارای تراشه‌های موبایل رایزن است. این لپ‌تاپ با دارا بودن پردازنده‌ی چهار هسته‌ای رایزن ۵ ۲۵۰۰U قیمتی حدود ۷۶۰ دلار دارد. این لپ‌تاپ هیبریدی که از پردازنده‌ی AMD با واحد گرافیکی مجتمع رادئون وگا بهره می‌گیرد، ۱۵.۲۴ میلی‌متر ضخامت و تقریبا ۱.۳۲ کیلوگرم وزن دارد.

لپ تاپ Envy x360 13 جزو لپ تاپ‌های رده‌بالای ۲۰۱۸ سری Envy است که از دو ورودی لمسی و قلم اکتیو پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویزگی‌های این لپ تاپ می‌توان به دارا بودن پردازنده‌های Ryzen 5 2500U و Ryzen 7 2700U‌ اشاره کرد. گفتنیست که نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی و حافظه‌ی رم هر دو مدل از نوع PCIe NVME و DDR4-2400 است. علاوه بر این، نمایشگر لمسی این دستگاه از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

لپ تاپ تبدیل شونده Envy x360

همچنین این لپ تاپ، مجهز به  اسپیکرهای چهارگانه‌ی بنگ اند اولافسن، وای فای ۸۰۲.۱۱ac،  بلوتوث ۴.۲ و باتری ۵۳.۲ وات ساعتی است. گفتنیست که عمر باتری این لپ تاپ، حدود ۱۱ ساعت است.

لپ تاپ اچ پی انوی x360 13 از صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، یک درگاه USB-C 3.1، دو درگاه یواس‌بی ۳.۱ نوع A و شکاف میکرو اس‌دی بهره می‌گیرد و دکمه‌های پاور و افزایش و کاهش حجم صدای آن نیز در کناره دستگاه قرار گرفته است.

لپ تاپ تبدیل شونده Envy x360

این لپ تاپ همچنین از فناوری Sure View پشتیبانی می‌کند و به صورت عادی از زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای برخوردار است؛ اما با فشردن یک دکمه می‌توان این زاویه را به شدت محدود کرد؛ به صورتی که تماشای محتوای نمایشگر تنها از زاویه‌ی مستقیم امکان‌پذیر باشد. با این قابلیت هنگام استفاده از لپ تاپ خود در مکان‌های عمومی نظیر اتوبوس یا هواپیما می‌توانید از تماشای محتوای داخل نمایشگر توسط افراد غریبه جلوگیری کنید.

لپ تاپ HP Envy X360 15

نسخه‌ی ۱۵ اینچی Envy X360 جز اولین لپ تاپ‌های جهان بود که از سی‌پی‌یو‌های جدید AMD برای تامین توان پردازشی مورد نیاز خود بهره می‌برد.

لپ تاپ تبدیل شونده Envy x360

اچ پی نسل جدیدی از لپ تاپ HP Envy X360 15 را معرفی کرده است که در بخش مشخصات فنی، شباهت زیادی به Envy X360 13 دارد. گفتنیست که امکان سفارش این لپ تاپ با پردازنده‌های Ryzen 5 2500U و Ryzen 7 2700U‌ امکان پذیر است. اچ پی برخلاف نسخه‌ی ۱۳ اینچی، نمونه‌ی ۱۵ اینچی Envy X360 را با پردازنده‌‌های سری Core i اینتل نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

لپ تاپ تبدیل شونده Envy x360

از جمله اقداماتی که می‌توان برای این لپ تاپ انجام داد، امکان تجهیز جدید‌ترین لپ‌تاپ اچ‌پی به نسل هشتم پردازنده‌های موبایل اینتل شامل Core i5-8250U و Core i7-8550U به ترتیب با فرکانس کاری ۱.۶ تا ۳.۴ و ۱.۸ تا ۴ گیگاهرتز است.

منبع: زومیت

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
گر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : ندا ایزدی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *