بلاگ

نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM


چند روش برای جستجوی ساده در Microsoft Dynamics CRM وجود دارد که در ادامه به توضیح این سه مورد می‌پردازیم:

  1. نماهای فیلتر شده‌ی تک کاره
  2. فیلتر کردن با The Jump Bar (web client only)
  3. فیلتر کردن با نمودارهای خطی

نماهای فیلتر شده ی تک کاره

برای فیلتر کردن یک نما، آیکن فیلتر را که شبیه یک قیف است و در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد را انتخاب کنبد. این فیلتر CRM grid را به grid قابل فیلتر شدن تبدیل می‌کند شبیه به یک table در اکسل. یک پیکان کنار هر ستون ظاهر میشود و می‌توانید روی هر ستونی که در نما ظاهر می‌شود، فیلتر کنید.

نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM

برای ایجاد فیلتر مبتنی بر ستون نیز می‌توانید Custom filter را انتخاب کنید. آیکن فیلتر را دوباره انتخاب کنید تا فیلترهای روی نما را آزاد کند.

پیشنهاد مطالعه

فیلتر کردن با  The Jump Bar (web client only)

Jump Bar  The  گروهی از حروف است که در پایین صفحه نمایش ظاهر می‌شود. به شما این اجازه را می‌دهد تا روی رکوردهایی که با آن حرف شروع شده، بروید. Jump Bar  The  با ترتیب اصلیgrid  تعامل دارد. بنابراین اگر grid با نام شرکت مرتب شده، پس انتخاب حرف D روی Jump Bar The ، لیست تمام شرکت‌هایی که با D شروع می‌شوند را نشان خواهد داد. اگر عنوان ستون شهر را که با اسامی شهر مرتب شده انتخاب کنید و روی حرف W  در The Jump Bar کلیک کنید، تمام شهرهایی که با w شروع می‌شوند را خواهید دید.

نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM

فیلتر کردن با نمودارهای خطی  

در نمای grid میتوان از طریق انتخاب charts به نمودارهای خطی دسترسی داشت. یک مطلب جالب در مورد نمودارها این است که آنها با نماها و فیلترهایی که در grid  اعمال شده است، تعامل دارند. بنابراین اگر نما فقط روی My Accounts باشد , نمودار آنالیز My Accounts را نشان خواهد داد. هر چند شما می‌توانید از نمودار فیلتر کردن رکوردها استفاده کنید. بنابراین در مثال زیر، انتخاب Transportation در نمودار، همه‌ی حساب‌های فعال را به همه‌ی حساب‌های فعالی که Industry برابر با Transportation  است، فیلتر می‌کند.

نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM

زمانی که نموداری برای فیلتر شدن انتخاب می‌شود، CRM اجازه‌ی فیلترهای بیشتری در آن نمودار را به شما می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با نمودارها کار کنید. برای رها شدن از فیلتر بطور ساده آیکن فیلتر را از سمت راست نما انتخاب کنید.

نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM

 

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *