بلاگ

مقام اول در فروش زیرساخت فضای ابری از آن HPE شد!


بررسی بازار سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶

طبق آمار منتشر شده از IDC در زمینه زیرساخت IT و فضای ابری، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، HPE بالاترین جایگاه را از آن خود کرد. پس از آن نیز Dell، سیسکو و EMC قرار گرفتند. با ما همراه باشید…

مقام پنجم نیز از آن ۵ شرکت Lenovo، NetApp، IBM، هوآوی و Inspur است که تفاوتی کمتر از یک درصد بین آن‌ها دیده می‌شود.

IDC اعلام کرد که سهم HPE از بازار برابر با ۱۶.۴ درصد است. سهم Dell برابر با ۱۳.۱ درصد، سهم سیسکو برابر با ۱۱ درصد است. شرکت‌های مقام پنجم نیز هر کدام ۳ درصد را در اختیار دارند. میزان فروش Direct ODM نیز ۲۰ درصد بازار را تشکیل می‌دهد. امریکای لاتین بیشترین سهم از این بازار را دراختیار دارد که رشد ۴۴ درصدی داشته است. پس از آن، اروپا، ژاپن، کانادا، اروپای مرکزی و شرقی، خاورمیانه و آفریقا، آسیا و ایالات متحده قرار گرفته‌اند.

وقتی درصد فروش سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ را با سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ مقایسه کنیم، تفاوت چندانی نمی‌بینیم. درضمن همچنان که فروش زیرساخت IT و فضای ابری افزایش ۱۴.۵ درصدی داشته، فروش زیرساخت IT و غیر فضای ابری کاهش ۶.۱ درصدی داشته است.

فروش زیرساخت فضای ابری

 

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

مشاوره و خرید سرور

نویسنده : مریم فقیهی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *