بلاگ

معرفی لپ تاپ HP Probook 4530s


شرکت اچ پی پروبوک را برای نیازهای تجاری و متناسب با محیط‌های کاری طراحی کرده و در این راستا علاوه بر قطعات با کیفیت بالا و طراحی ظاهری شکیل، این محصولات را با قیمت‌های مناسب زیر ۹۰۰ هزار تومان ارائه می‌کند. نوت‌بوک جدید HP Probook 4530s هم از این قائده مستثنی نیست. اکنون اطلاعاتی را به صورت فهرست‌وار در مورد برخی از ویژگی‌های این محصول در اختیار شما قرار می‌دهیم.

طراحی شیک و زیبا

این لپ‌تاپ با تلفیق رنگ نقره‌ای متالیک و نقش خط‌های عمودی بر روی بدنه آلومینیومی، علاوه بر اینکه در برابر خراش مقاوم است، ظاهری بسیار زیبا و شیک را برای کاربران به ارمغان آورده است.
Probook 4530s از لحاظ ظاهری بسیار مناسب برای استفاده در منزل و محیط کاری است.

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خرید لپ تاپ

امنیت بالا

با استفاده از ابزارهای امنیتی که HP در ۴۵۳۰ قرار داده، امنیت دسترسی به اطلاعات شخصی بسیار بالاست. کاربر می‌تواند از سیستم امنیتی تشخیص چهره اچ‌پی و اثر انگشت برای ورود به محیط ویندوز و یا هر جای دیگری که نیاز به محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی‌اش دارد، استفاده کند.

دسترسی سریع به وب HP Quick Web

کاربر با استفاده از تکنولوژی HP Quick Web خیلی سریع‌تر می‌تواند به فضای وب دسترسی پیدا کند و همچنین وقت کمتری را نیز هزینه کند. با فشردن دکمه QUICKWEB حتی هنگامی که نوت‌بوک خاموش است، می‌توانید در چند ثانیه و بدون احتیاج به راه‌اندازی سیستم یا همان boot up دستگاه، به فضای وب دسترسی پیدا کنید و از ویژگی‌های دیگر این فضا بهره ببرید. این مزیت و ویژگی بیشتر برای کسانی قابل استفاده و مفید است که بیشتر نوت‌بوک خود را برای دسترسی به اینترنت و وب راه‌اندازی می‌کنند.

لپ تاپ HP Probook 4530s

گرافیک

کاربر با توجه به فعالیت و برنامه‌ای که اجرا می‌کند، می‌تواند پردازنده گرافیکی خود را انتخاب کند. هنگامی که برنامه‌های سنگین گرافیکی در حال اجراست، می‌تواند از AMD (پردازنده گرافیکی اصلی) استفاده کند. در این صورت از باتری و برق مصرفی هم به صورت بهینه استفاده می‌شود.
پردازنده گرافیکی این نوت‌بوک، AMD 6490  یک گیگابایتی است که از GDDR5 پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش ضد نور خیره کننده! (Anti-Glare)

نمایشگر ۴۵۳۰ نمایشگر ۱۵.۶ اینچی LED anti-glare است. به این معنا که نور محیط را در خود بازتاب نمی‌کند و تصویر عالی و واضحی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این فناوری در محیط‌هایی که نور زیادی وجود دارد، فوق‌العاده جلوه می‌کند.

در صورتی که برای خدمات مرتبط نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوتر به کمک نیاز دارید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا از راه دور مشکل را برطرف کنند.
برای مشاوره و تماس با کارشناس فنی می‌توانید از خط ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۸۴۳ تماس بگیرید.
از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰پاسخگوی شما هستیم.

صفحه کلید ضد آب

در میان لپ‌تاپ‌هایی که برای تعمیر فرستاده می‌شود، لپ‌تاپ‌هایی وجود دارد که به دلیل چکیدن چند قطره آب روی صفحه کلید و نفوذ آن به بردهای اصلی، دچار خرابی شده‌اند. ۴۵۳۰ از صفحه کلید عددی ضد آب بهره می برد که با ویژگی ضد آب بودن صفحه کلید این نوت‌بوک، دیگر شاهد خرابی‌های ناشی از ریختن آب و نفوذ آن به بردهای اصلی نخواهیم بود.

صدا

۴۵۳۰ به دو اسپیکر استریوی شرکت SRS premium مجهز است. کیفیت صدای این محصول قابل قبول است اما قدرت آن می‌توانست از این بهتر هم باشد.

مشخصات فنی

۴۵۳۰ دارای پردازنده قوی Intel Core i5 2410M با حافظه پنهان ۳ مگابایتی Lvl3 است و از RAM چهار گیگابایتی بهره می‌برد که در یکی از ۲ شیار RAM آن قرار گرفته است و از فناوری DDR3 پشتیبانی می‌کند، همچنین هارد دیسک آن، ۶۴۰ گیگابایت با سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه است.

درگاه‌ها

۴۵۳۰ ، ۴ درگاه پورت USB 2.0 و ۱ پورت VGA و ۱ پورت HDMI به همراه ورودی کارت خوان دارد.

وزن

با توجه به قطعات داخلی ۴۵۳۰ و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی آن، دارای وزن ۲.۳ کیلوگرمی است که حمل و نقل را بسیار راحت کرده است.
وب‌کم HD ، بلوتوث نسخه ۳.۰ و WI-FI نیز از دیگر قابلیت‌های این نوت‌بوک به شمار می‌آید.
با مشخصات فنی و قطعات قدرتمند به کار رفته در آن، به میزان قابل قبولی دمای پایینی در حین استفاده دارد و به راحتی می‌توان آن را روی پا گذاشت و از حرارت ناشی از آن اذیت نشد.
در کل، HP Probook 4530s با توجه به توضیحات داده شده و قیمتی که دارد، فوق العاده و کاربرپسند است.

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *