بلاگ

معرفی ابزار پیکربندی آنلاین سرور در فروشگاه توسعه شبکه آداک


فروشگاه اینترنتی سرور توسعه شبکه آداکاولین فروشگاه اینترنتی است که در آن امکان پیکربندی آنلاین سرور وجود دارد. ما در فروشگاه آنلاین سرور توسعه شبکه آداکاین امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به صورت آنلاین و با توجه به نیازهایتان سرور مورد نظر خود را پیکربندی کنید. این امکان، پیکربندی سرور را سریع و آسان می‌کند. در ادامه به مزایای پیکربندی آنلاین سرور می‌پردازیم.

چگونگی استفاده از پیکربندی آنلاین سرور فالنیک

ابتدا به آدرس کنید و پروفال خود را تکمیل نمایید.

مزایای پیکربندی آنلاین سرور

از جمله مزایای پیکربندی آنلاین سرور توسعه شبکه آداکمی‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. استفاده آسان و سهولت در پیکربندی سرور

با مراجعه به فروشگاه سرور توسعه شبکه آداکو ورود به بخش پیکربندی سرور می‌توانید با توجه به نیازهای شرکت و سازمانتان، سرور خود را به راحتی و به صورت آنلاین پیکربندی کنید.

۲. پیکربندی مرحله‌به‌مرحله و در دسترس بودن تمام ویژگی‌ها

امکان پیکربندی مرحله‌به‌مرحله و رابط کاربری آسان باعث کاهش پیچیدگی پیکربندی شده و می‌توانید به راحتی از مدل‌های موجود، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

۳. امکان درخواست پیش‌فاکتور

شما می‌توانید پس از پیکربندی سرور خود، نسبت به ثبت و دریافت پیش فاکتور اقدام کنید.

درصورت نهایی کردن درخواست، کارشناسان ما بلافاصله پس از بررسی، اقدامات لازم را برای ارسال پیش فاکتور و ارائه مشاوره انجام می‌دهند و در صورت تمایل شما برای خرید، مراحل بعدی انجام خواهد شد.

پیکربندی آنلاین سرور در توسعه شبکه آداک

 

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

مشاوره و خرید سرور

نویسنده : مریم فقیهی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *