بلاگ

توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) در دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند


 

دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ۹۴ در محل مرکز همایش های بین المللی آدینه تهران برگزار شد. همزمان با این کنفرانس نمایشگاهی با حضور شرکت های بزرگ و فعال در عرصه شهر هوشمند برگزار می شود که شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) نیز از شرکت کنندگان در این نمایشگاه بود.

شهرهای هوشمند در تمام دنیا در حال رشد سریع هستند و کلان شهرها برای مدیریت بهتر و کارآمد شهر، چاره ای جز بکارگیری فناوری های نوین اطلاعاتی و هوشمند سازی شهری ندارند، با این دید رفتن به سوی شهر هوشمند یک ضرورت است، به همین منظور سالیانه کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند با هدف توسعه کاربردی شهر هوشمند و اهمیت اقتصادی آن در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی به همت دبیرخانه کنفرانس و با حمایت برخی از وزارتخانه ها، دانشگاه ها، استانداری ها و شهرداریها برگزار می شود.
دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ماه ۱۳۹۴ در محل مرکز همایش های بین المللی آدینه تهران برگزار شد و همزمان با این کنفرانس، نمایشگاه دستاوردهای شهر هوشمند با حضور شهرداری ها، دستگاه های اجرایی و شرکتهای فعال در حوزه شهر هوشمند دایر بود که شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه بود.

بخش‌های نمایشگاه:

  • دولت هوشمندشهر
  • داری هوشمند
  • ساختمان هوشمند
  • تجهیزات شهر هوشمند
  • اتوماسیون اداری و شهری

کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند

 

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *