بلاگ

خدمات شارژ کارتریج و تعمیرات کارتریج توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)


استفاده از پرینتر شامل استفاده از منابعی مانند جوهر و کارتریج نیز است که در صورت استفاده و نگهداری نادرست، موجب بالا بردن هزینه‌ها و اتلاف وقت سازمان‌ها می‌شود. شرکت توسعه شبکه آداکبا دارا بودن کادر متخصص و مجرب در بخش خدمات شارژ کارتریج و تعمیرات کارتریج خود به مشتریان خود خدمات ارزنده ای ارائه می‌دهد.

پرینترها یکی از دستگاه هایی هستند که امروزه در هر سازمان و اداره مورد استفاده ی زیاد قرار می‌گیرند. امروزه حتی دامنه استفاده پرینترها به داخل منازل نیز راه یافته است.

آیا می‌دانید که در صورت خرابی و یا اتمام شارژ کارتریج نیاز به تعویض کامل آن نیست؟ شما می‌توانید با شارژ مجدد و یا تعمیر کارتریج خود هزینه‌های چاپ خود را به میزان قابل توجهی پایین آورید. ناگفته نماند که حتی استفاده از مواد و قطعات غیر اورجینال و بی کیفیت جهت شارژ و تعمیر کارتریج نه تنها هزینه‌های شما را بالا می برد بلکه باعث اتلاف وقت شما نیز می‌شود. شرکت توسعه شبکه آداکبا دارا بودن کادر متخصص و مجرب در بخش خدمات شارژ کارتریج و تعمیرات کارتریج خود آماده ارائه ی خدمات زیر به شما عزیزان می باشد:

• تعویض کارتریج های خالی با پر در محل شما

شرکت توسعه شبکه آداکبرای کمک به رفاه حال مشتریان خود و صرفه جویی در وقت و هزینه، دریافت و ارسال فوری کارتریج ها در تمام نقاط تهران را بر عهده می گیرد، این شرکت همچنین برای شارژ کارتریج به تعداد بیش از ۵ عدد، دریافت و ارسال کارتریج ها را به صورت فوری و رایگان انجام می دهد.

• شارژ کارتریج با گارانتی کیفیت

این شرکت به دلیل دارا بودن کادر متخصص و استفاده از مواد اورجینال و با کیفیت، شارژ کارترج شما را از نظر کیفیت و کارایی گارانتی می نماید.

• ارائه کارتریج جایگزین در مدت شارژ و تعمیر

در صورتی که شارژ و تعمیر کارتریج شما نیاز به مدت زمان بیشتری داشته باشد، این شرکت برای جلوگیری از وقفه در کارتان کارتریج جایگزینی در اختیارتان قرار می دهد.

• شارژ ۳۰ دقیقه ای VIP

اگر نیاز به شارژ و تحویل فوری کارتریج خود دارید شرکت توسعه شبکه آداکگزینه ای برای انجام شارژ کارتریج شما در مدت زمان ۳۰ دقیقه در نظر گرفته.

برای بهره‌مندی از خدمات و دریافت مشاوره به واحد خدمات توسعه شبکه آداکمراجعه نمایید.

خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، ۲۵ بار شارژ کارتریج در توسعه شبکه آداکمعادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.

خدمات شارژ کارتریج

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *