بلاگ

برگزاری بزرگترین کنفرانس جهانی IT از امروز در لاس‌وگاس


شاید بتوان گفت که مهمترین کنفرانس و نمایشگاه جهانی در زمینه فناوری اطلاعات مدرن و متخصصین شبکه، نمایشگاه Interop ITX است. نمایشگاه سالیانه Interop ITX 2017 توسط UBM برگزار می‌شود که از امروز به مدت ۵ روز در لاس‌وگاس امریکا شروع به کار می‌کند.

تمرکز امسال این نمایشگاه، بر تکنولوژی‌های پیشرفته است که می‌توانید آینده تکنولوژی را در آن ببینید و قدرتمندترین راهکارها و نوآوری‌ها در صنعت IT را در آن بیابید.
نمایشگاه Interop ITX 2017 در حالی برگزار می‌شود که ۱۰۰ شرکت برگزارکننده، با ۲۳۰ سخنران و ۳۰۰۰ متخصص تکنولوژی از ۱۱۰ کشور جهان در آن حضور دارند.
در بزرگترین گردهمایی متخصصین IT، Interop ITX، آموزش‌ها و تجربه‌های عملی ارایه می‌شود که بینش جدید و کاربردی برایتان به همراه دارد و می‌توان زمینه تغییر سریع در زیرساخت‌ها برای پشتیبانی از شبکه، سیستم‌ها و اپلیکیشن‌های مدرن را به وجود می‌آورد تا بتوان پاسخگوی نوآوری‌های تجاری مانند سرویس‌های بازاریابی، تجهیزات دیجیتالی و … بود.
UBM در واقع در زمینه تجارت بازاریابی و رسانه در سطح جهانی کار می‌کند که تکنولوژی‌های دنیا را از طریق رویدادهای زنده، خدمات و رسانه‌های آنلاین به هم متصل می‌کند. تکنولوژی‌هایی که UBM را تشکیل می‌دهد، موارد زیر هستند:

  1. Black
  2. HatInterop
  3. Game Developers Conference (GDC)
  4. InformationWeek
  5. HDI

 

نویسنده : مریم فقیهی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *