بلاگ

اچ پی از کروم بوک های G4 14 و G6 11 در CES 2018 رونمایی کرد


بعد از رونمایی اچ پی از کروم باکس G2 در نمایشگاه CES 2018، حال این کمپانی از دو کروم ‌بوک جدید خود رونمایی کرد. این دو لپ تاپ در واقع نسخه‌های بهبودیافته‌ی کروم‌ بوک ۱۱ G5 هستند که در ژوئن ۲۰۱۶ معرفی شد.

این دو کروم ‌بوک‌ جدید اچ‌ پی با نام های G4 14 و G6 11، از نظر پردازنده، حافظه و رم یکسان هستند؛ اما اندازه‌ی متفاوتی دارند. صفحه نمایش کروم ‌بوک ۱۴ G5 چهارده اینچی است؛ درحالی ‌که کروم‌ بوک ۱۱ G6 نسخه‌ی Educational  یا دانشجویی، دارای نمایشگر لمسی یازده اینچی با کیفیت HD است.

این نمایشگر دارای یک لولا با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه است که امکان خواباندن کامل نمایشگر را به کاربران می‌دهد. هر دو دستگاه در فوریه‌ی ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار خواهند شد.

از دیگر ویژگی‌های کروم بوک اچ پی استفاده از پردازنده‌ی سلرون N3350 و N3450، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی است. هیچ‌کدام از این دو دستگاه چندان باریک به‌حساب نمی‌آیند؛ اما با توجه به مقرون ‌به ‌صرفه بودن کروم ‌بوک‌ های اچ‌ پی این موضوع قابل توجیه است.

کروم بوک های G4 14 و G6 11

گفتنیست که HP هنوز قیمت این دو کروم ‌بوک جدید را اعلام نکرده است.

منبع:
Engadget.com

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
گر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : ندا ایزدی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *