بلاگ

ارائه کالای اصلی اچ پی همراه با خدمات پس از فروش برتر


مدیرعامل شرکت ایران اچ پی در گفتگویی که با ماهنامه بین‌المللی خدمات پس از فروش داشت به اهداف خود در خصوص ارائه خدمات پس از فروش برتر و ارائه کالای اصلی اچ پی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت ایران اچ پی بیان کردند که “تعهد به ارایه کالای اصلی و خدمات اصیل‌تر، دارا بودن فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب همواره از ارزشهای ما بوده که بصورت ویژه به آن توجه داشته‌ایم و از یک طرف غافلگیر نمودن مشتریان با خدماتی با ارزش افزوده بالا مانند ارائه گارانتی جامع بعضی از محصولات و بیمه نمودن دستگاه‌ها در برابر شکستگی، نفوذ مایعات، سقوط از ارتفاع، آتش سوزی، نوسانات برق و … و تعمیر یا تعویض سریع این دستگاه‌ها نشان‌دهنده توانمندی و قدرت شرکت ایران اچ پی می‌باشد.”

ایشان خاطرنشان کردند که “افتتاح واحد جدید خدمات پس از فروش محصولات اچ پی بصورت کاملاً مکانیزه، از شاخص‌ترین فعالیتهای شرکت در سال اخیر بوده است. این مرکز با تمرکز بر اهداف سال ۱۴۱۵ و نیاز سازمان تجهیز گردیده تا بتواند هرچه بهتر پاسخگوی مخاطبان خود باشد و رضایت آنها را جلب نماید. این مرکز مجهز شامل کارگاه‌های مجزا برای تعمیرات پرینتر، اسکنر، لپ تاپ، سرور و تجهیزات شبکه می‌باشد.”

در پایان ایشان با تاکید به حرکت سازمان در راستای اهداف خود یادآور شدند که شرکت ایران اچ پی با تکیه بر نیروهای متخصص خود و حرکت و تلاش به جهت دستیابی به اهداف تبیین شده در سند چشم انداز ۱۴۱۵، در تلاش برای دستیابی به هدف اصلی خود برای ارائه کالای اصلی اچ پی و خدمات پس از فروش برتر می‌باشد.

متن کامل این مصاحبه را می‌توانید در شماره ۱۸ ماهنامه خدمات پس از فروش مطالعه فرمایید.

ماهنامه خدمات پس از فروش

 

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *