بلاگ

۵ پست برتر و پربازدید وبلاگ توسعه شبکه آداک در سال ۹۸


 

کم کم به پایان سال ۹۸ و تعطیلاتی که در نوروز در پیش رو داریم نزدیک می‌شویم، در این تعطیلات پیش رو که بهترین زمان برای شروع مطالعه و افزایش سطح کیفی مطالعه است، به راحتی می‌توانید زمان بیشتری به مطالعه خود اختصاص دهید و مقالات آموزشی بیشتری را بخوانید. در سال ۹۸ نیز توانستیم، مقالات تخصصی و آموزشی بیشتری را در زمینه سرور و شبکه، پرینتر و … تهیه کنیم تا بخشی از سوالات را پاسخگو باشد و مشکلات فنی شما را برطرف کند.

در این مطلب ۵ پست پر بازدید و برتر بلاگ توسعه شبکه آداکرا برای شما قرار داده‌ایم تا بتوانید به راحتی به این مطالب دسترسی داشته باشید.

 

چگونه به یک پرینتر در شبکه داخلی متصل شویم؟

با داشتن چندین کامپیوتر در خانه، شما ممکن است فکر کنید که پرینت گرفتن از لپ تاپ، نوت بوک یا هر دستگاهی که به پرینترتان از طریق USB متصل نیست غیرممکن است. به هر حال، با چند مرحله ساده شما می‌توانید حتی به پرینتری که به یک کامپیوتر دیگر در منزلتان وصل است متصل شوید و در نهایت می‎‌توانید پرینتر را با سایر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

 

 

مشکل پرینت نگرفتن و راه‌حل های آن

مشکل پرینت نگرفتن و راه‌حل های آن

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که، برگه ای را با پرینتر خود چاپ کنید ولی بعد از دستور پرینت، دستگاه شما هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد؟ نگران نباشید، ما در این مطلب برای شما راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنیم تا با انجام آنها بتوانید ایراد پرینت نگرفتن پرینتر را حل کنید.

 

 

چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟

چگونه آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنیم؟

در آپدیت جدید ویندوز ۱۰، قابلیت غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز ۱۰ از بین رفته است. اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز ۱۰ آشنا کنیم. این مقاله مفید را از دست ندهید.

 

 

چگونه حافظه پرینتر را پاک کنیم؟

چگونه حافظه پرینتر را پاک کنیم؟

اگر پرینتر به لحاظ ظاهری خوب به نظر برسد ولی در عین حال کار نکند، به احتمال زیاد عملیات پرینت، در حافظه پرینتر گیرکرده است. در این مقاله نحوه پاک کردن حافظه پرینتر را به شما آموزش داده‌ایم.

 

 

کدام CPU بهتر است؟ اینتل یا AMD؟

کدام CPU بهتر است؟ اینتل یا AMD؟

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید برای اولین بار یک رایانه شخصی تهیه کنید، باید در مورد فهرست طولانی از قطعات و سخت‌افزارهای مختلف تصمیم‌گیری کنید که قرار است در نهایت به مجموعه‌ای هماهنگ و یکپارچه تبدیل شوند. در این میان پردازنده یکی از مهم‌ترین موارد است که احتمالا بر تصمیم شما در انتخاب سایر قطعات هم تاثیر می‌گذارد.

حال اولین و مهم‌ترین سوالی که باید از خود بپرسید این سوال ساده است: AMD یا اینتل؟

 

به امید آنکه این مطالب برای شما مفید باشد و از آنها نهایت استفاده را ببرید. در صورت داشتن هرگونه نظر و پیشنهاد می‌توانید در کامنت با ما در میان بگذارید.

نویسنده : ندا ایزدی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *