بلاگ

گارانتی طلایی توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) برای سرورهای آسیب دیده در سیل


سرورهایی که در مناطق سیل زده دچار خرابی شدند و دارای گارانتی توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) هستند، از گارانتی طلایی توسعه شبکه آداکبهره خواهند برد.

روزهای پایانی سال ۹۷ شاهد بروز سیل در برخی مناطق کشور بودیم که خسارات جبران‌ناپذیری با خود همراه داشت. شروع سیل با استان‌های مازندران و گلستان آغاز شد و در نهایت استان‌های فارس، لرستان، خوزستان را هم دربر گرفت.

البته شهرهای تهران، شمیران، کرج، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی هم تا حدودی درگیر سیل شدند.

به گفته رییس ستاد بحران، ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به خانه‌ها، زیرساخت‌ها، مزارع و سیستم حمل‌ونقل وارد شده است.

یکی از همین زیرساخت‌ها که دچار خسارت شده‌اند، سازمان‌های خصوصی و دولتی هستند. با توجه به اینکه ارتفاع آب تا ۴ متر رسیده، تجهیزات اداری و عمرانی‌شان هم دچار حادثه شده‌اند. این تجهیزات با توجه به اهمیت‌ و قیمت‌شان باعث ضرر و زیان زیادی به شرکت‌ها و سازمان‌ها شده‌اند.

پرینتر و ماشین‌های اداری شاید کمترین خسارات را در پی داشتند، ولی سرور، استوریج و تجهیزات شبکه بالاترین زیان مالی را به سازمان‌ها و مجموعه‌ها وارد کرده‌اند. این تجهیزات علاوه براینکه سخت افزار هایتک و گران قیمتی دارند، حاوی اطلاعات مهمی هستند که در صورت حذف شدن‌ یا حتی خاموش شدن‌شان می‌تواند خسارات بیشتری را رقم بزنند.

 

پیشنهاد مطالعه

 

خسارات وارد شده به سرورهای تحت پوشش ضمانت حوادث توسعه شبکه آداکدر سیلهای اخیر، به طور کامل جبران خواهد شد.

در این بین، توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) هم قصد دارد تا در این شرایط سخت، سهم کوچکی در یاری رساندن به هموطنان عزیز داشته باشد و اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهد و تصمیم گرفته تا با ارائه خدمات سرور، سهم خود را برای کمک به سیل زدگان ادا کند.

توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) از سال ۸۸ تمامی سرورها و تجهیزات شبکه خود را با ضمانت پوشش حوادث عرضه کرده است. به موجب این ضمانت هرگونه خسارت ناشی از سیل، آب گرفتگی، نم و رطوبت به طور کامل جبران خواهد شد.

اکنون تمامی سازمان‌هایی که در مناطق سیل زده هستند و سرور و تجهیزات شبکه خود را از توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) تهیه کرده‌اند و ضمانت پوشش حوادث آن‌ها اتمام نیافته، می‌توانند از این ضمانت به راحتی استفاده کنند.

شما هم اگر جزء کسانی هستید که در این سیل اخیر دچار خسارت شده‌اید، امکان استفاده از این امتیاز را دارید و می‌توانید برای پیگیری از شرایط ضمانت با شماره ۰۲۱۸۳۶۳ و داخلی ۲۰۴ تماس گرفته و موارد و مشکلات پیش آمده را با کارشناسان مطرح کنید تا در اسرع وقت اقدامات جبرانی توسط توسعه شبکه آداکبرایتان انجام شود.

توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) تنها شرکتی است که گارانتی پوشش حوادث سرورها را ارائه می‌کند.

گارانتی طلایی توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)

خدماتی که شرکت توسعه شبکه آداکبرای جبران خسارت ارائه می‌دهد به شرح زیر است:

بعد از همکاری با جمعیت امام علی علیه السلام، اینک توسعه شبکه آداکبه یاری هموطنان سیل زده شتافته و قصد دارد سهم کوچکی در احیای دوباره زیرساخت‌های آسیب دیده کشور داشته باشد.

بدین منظور هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان سرور و تجهیزات شبکه توسعه شبکه آداکاز تهران به مناطق سیل زده تا ۱۵ اردیبهشت ماه رایگان خواهد بود.

تمامی سازمان‌های دایر در گنبدکاووس، آق قلا، بندر ترکمن، گمیشان، سرپل ذهاب، دروازه قرآن شیراز، خرم آباد، معمولان، پلدختر، اهواز و … که دچار خسارت شده‌اند، امکان استفاده از این امتیازات را دارند.

گارانتی تجهیزات و تمدید پوشش حوادث

در چنین شرایطی برای جلوگیری از خسارات و جبران هزینه‌ها پیشنهاد توسعه شبکه آداکبرای شما گارانتی محصولاتتان است. اگر تا امروز به فکر گارانتی سرور و تجهیزات گران قیمت شبکه خود نبودید، همین امروز اقدام کنید و با گارانتی دستگاه‌ها و یا تمدید گارانتی قدیمی، تجهیزات شبکه و سرورهای خود را بیمه حوادث کنید.

امکان تمدید گارانتی سرور و استوریج که از ایران اچ پی خریداری نشده باشند نیز وجود دارد.

 

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

مشاوره و خرید سرور

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *