بلاگ

معرفی فلش مموری های ضد آب سری HP v150w


شرکت پی ان وای تکنولوژی، کارخانه شناخته شده و فعال در ساخت محصولات USB و حافظه های ذخیره سازی، سری جدید و جمع و جور از فلش‌های اچ پی با عنوان سری v150w را به بازار معرفی کرد. این سری جدید به شما یک روش راحت و بسیار آسان برای انتقال، اشتراک و ذخیره سازی اطلاعاتتان از قبیل تصاویر، آهنگ‌ها، فیلم‌ها و چیزهای دیگر می‌دهد.

اگر بخواهید فایل‌هایتان را با اطمینان خاطر همراه خود جابجا کنید فلش مموری های ضد آب HP v150w انتخاب خوبی است. ظاهر ساده و باریک این سری از فلش‌های اچ پی، باعث شده تا درعین زیبایی وزن آن نیز سبک باشد و این خود، جابجایی آن را راحت می‌کند. شما می‌توانید از این مدل برای ذخیره و بازیابی تمام فایل‌های خود با اشکال و سایزهای مختلف از قبیل کارهای خانگی و پروژه‌های تجاری استفاده کنید.

در ساخت این فلش، از پلاستیک مستحکم استفاده شده که با یک الگوی رنگی قابل توجه از سیاه و آبی، زیبایی بهتری به آن بخشیده است. از ویژگی های دیگر این درایوها، مقاومت آن در مقابل گرد و غبار، خش و ضد آب بودن آن است. همچنین این درایو سرعت انتفال به نسبت بالایی را ارائه می‌دهد.
سری v150w دارای یک طراحی بدون درپوش منحصر به فرد است که شما را قادر می‌سازد، به راحتی با لغزاندن پوشش آن درگاه یو اس بی را پنهان کنید و از صدمات فیزیکی آن را محافظت کرده و همچنین نگران گم شدن درپوش آن نباشید.

فلش مموری های ضد آب HP v150w

ویژگی دیگری که جابجای این درایو را آسان‌تر کرده، قرار گرفتن یک حلقه در بالای آن است که شما با متصل کردن آن به کوله پشتی، کیف پول و یا زنجیر کلید می‌توانید آن را همه جا همراه داشته و از مفقود شدن آن جلوگیری کنید.

ابعاد این درایو ۵۵*۱۷.۲*۹.۵ میلی متر بوده و وزن آن حدود ۸.۸ گرم است، بنابراین به راحتی می‌توانید آن را داخل جیب خود جای دهید. گفتنیست فضای ذخیره سازی که در اختیارتان قرار می‌دهد تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت است که به شما امکان ذخیره سازی ده‌ها و صدها فایل را می‌دهد.
این درایو به راحتی با سیستم عامل‌های Windows 2000/ XP / Vista, Windows 7, 8 Mac OS: 10.3 کار می‌کند.

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *