بلاگ

معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی


یکی از تفریحات سرگرم‌کننده عکاسی است که امروزه به لطف گوشی‌های هوشمند، میسر شده و دیگر نیازی به دوربین‌های عکاسی نیست. در واقع عکاسی با گوشی موبایل، به مراتب از عکاسی با دوربین آسان‌تر و کم هزینه‌تر است. اما اگر یک پرینتر چاپ عکس خانگی داشتید، می‌توانستید لحظات دل‌انگیز خود را تبدیل به یک آلبوم کرده و از داشتن آن لذت ببرید. در اینجا بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:

مشاوره و خرید پرینتر

چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟

برای انتخاب پرینتر مناسب چاپ عکس، در بین دو نوع پرینتر جوهرافشان و لیزری، بهترین گزینه پرینتر جوهرافشان است. زیرا عملکرد بهتری نسبت به نوع جوهری از خود نشان می‌دهد. اما ناگفته نماند که این نوع پرینترها هم در نوع خود، مشکلاتی دارند. اگر می‌خواهید با این پرینترها بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مطلب مشکلات پرینترهای جوهر افشان را مطالعه کنید.

بررسی مدل‌های پرینترهای چاپ عکس خانگی

براساس تحقیقات صورت گرفته از بازار فروش پرینتر، برندهای اپسون، اچ پی و کانن در حوزه‌ی چاپ دیجیتال باهم در رقابت هستند. در ادامه بهترین چاپگرهای این برندهای پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه

پرینتر اچ پی مدل Envy 4520

۴۵۲۰، دستگاهی مناسب برای چاپ عکس بوده و با کیفیت بالای گرافیکی که دارد، می‌تواند در لیست انتخاب شما قرار گیرد. مانند سایر پرینترهای جوهرافشان، این پرینتر قابلیت اسکن و کپی هم داشته و با توجه به این قابلیت‌ها، قیمتی نسبتا ارزان دارد.

اما نکته منفی این پرینتر اچ پی، قیمت بالای مواد مصرفی آن است. سرعت چاپ صفحات رنگی با این دستگاه، ۱۶ برگ در هر دقیقه است. در هر دقیقه و رزولوشن چاپ رنگی ۴۸۰۰ * ۱۲۰۰ dpi است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به چاپ خودکار دورو و اتصال به شبکه و وای فای و دارا بودن صفحه نمایش لمسی است.

حداکثر سایز کاغذی که با این پرینتر چاپ می‌کنید هم A4 است و ظرفیت ماهیانه چاپ با آن، ۱۰۰۰ برگ است.

بهترین پرینتر چاپ عکس
در زمان خرید پرینتر، به قیمت مواد مصرفی آن توجه کنید.

پرینتر اپسون مدل XP-55

یکی دیگر از گزینه‌های چاپ عکس، پرینتر اپسون است که با وجود کیفیت بالای چاپ، قیمت بسیار ارزانی دارد. با استفاده از این چاپگر، تصاویر سیاه و سفید و رنگی را می‌توانید چاپ کنید. دارای ۶ محفظه کارتریج بوده و نوع جوهر مورد استفاده آن هم Claria Photo HD است. برخلاف بیشتر پرینترهای جوهری، XP-55، از نوع تک کاره است.

با وجود اینکه پرینتر اپسون امکان اتصال به شبکه را ندارد، اما با استفاده قابلیت WiFi و Mobile Printing، می‌توانید از راه دور عکس موردنظر خود را چاپ کنید.

قابلیت چاپ دورو، چاپ روی CD، DVD و لیبل هم از ویژگی‌های این پرینتر است. شاید نداشتن صفحه نمایش در این پرینتر، ضعف آن باشد، اما با داشتن دکمه‌های متعدد کنترلی، می‌توانید به راحتی تنظیمات آن را انجام دهید.

سرعت چاپ صفحات رنگی این چاپگر، در حدود ۹ صفحه در هر دقیقه است. اما سرعت چاپ یک عکس ۱۰ * ۱۵، حدود ۱ دقیقه و ۱۸ ثانیه زمان می‌برد و رزولوش چاپی برابر با ۵۷۶۰ * ۱۴۰۰ dpi دارد.

این پرینتر، قابلیت حذف قرمزی چشم و بهینه‌سازی تصویر را دارد.

پرینتر کانن مدل PIXMA G2400

پرینتر کانن، از محصولات سه کاره است که قادر است با سرعت خوب و کیفیت بالا، تصاویری زیبایی چاپ کند. رزولوشن چاپ ۴۸۰۰ * ۱۲۰۰ dpi دارد که در هر دقیقه، ۵ صفحه رنگی را چاپ می‌کند. اما برای چاپ یک عکس ۱۰ * ۱۵، باید حدود ۱ دقیقه صبر کرد. نوع کارتریج سازگار با این پرینتر، GI-490 است و با این کارتریج تا ۷۰۰۰ صفحه رنگی را می‌توان چاپ کرد.

ویژگی مهم این پرینتر، دارا بودن قابلیت Creative Park است که با استفاده از آن قادر هستید کارت پستال، انواع کاردستی و کارت دعوت را دانلود کرده، آنها را با سلیقه خود تغییر داده و پرینت کنید. با دانلود نمونه کاردستی می‌توانید، فرزندان خود را به انجام کارهای خلاقانه دعوت کنید.

تعمیر پرینتر کانن برای کارشناس ماشین‌های اداری، کار چندان سختی نیست.

تعمیرکار پرینتر
با داشتن ۴ مخزن جوهر، پرینتر کانن از محصولات اقتصادی است.

پرینتر کانن مدل PIXMA IP7240

IP7240 یکی دیگر از بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی است. این پرینتر کانن، یک چاپگر حرفه‌ای برای کسانی است که آتلیه کوچک عکاسی دارند.  مخزن رنگ داشته و حداکثر سایز کاغذی که می‌توان با آن چاپ کرد هم  A است. رزولوشن چاپ این پرینتر ۲۴۰۰ * ۹۶۰۰ dpi است. بدون هیچ مشکلی می‌توانید با این چاپگر روی کاغذ گلاسه پرینت بگیرید.

قابلیت چاپ دورو، چاپ روی CD، DVD و لیبل هم از ویژگی‌های این پرینتر است. IP7240 از فناوری وای فای و AirPrint هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیر انواع پرینتر
متاسفانه این پرینتر، امکان اتصال به شبکه را ندارد.

پرینتر اپسون مدل L1455

اگر به دنبال پرینتری هستید که قابلیت چاپ صفحات با سایز A3 را داشته و ۴کاره است. رزولوشن چاپ با این پرینتر، ۱۲۰۰ * ۴۸۰۰ dpi بوده و از قابلیت چاپ دورو، چاپ از روی کارت حافظه و فلش مموری و همچنین، اتصال شبکه و وای فای، بهره برده است.

سرعت چاپ صفحات رنگی در حدود ۱۰ صفحه در دقیقه است. با وجود صفحه نمایش ۴.۲ اینچی، به راحتی قادر به انجام تنظیمات هستید.

اگر زمانی حس کردید که پرینترتان کیفیت قبل را ندارد، باید هد آن را تمیز کنید. در بحث آموزش تمیز کردن هد پرینترهای جوهر افشان، مراحل این کار را به شما توضیح داده‌ایم.

فروشگاه آنلاین پرینتر و ماشین‌های اداری
با کارتریج این پرینتر می‌توانید تا ۶۰۰۰ صفحه را چاپ کنید.

پرینتر کانن مدل PIXMA PRO-100

PRO-100، یک دستگاه تک کاره، با کیفیت چاپ فوق‌العاده بوده که برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده‌است. این محصول دارای ۴ مخزن کارتریج است که بهترین ترکیب رنگ را با رزولوشن ۲۴۰۰ * ۴۸۰۰ dpi تحویل شما می‌دهد.

حداکثر سایز کاغذ برای این چاپگر، کاغذ A3 است و قادر به چاپ از راه دور، اتصال به شبکه، چاپ مستقیم عکس از دوربین دیجیتال، چاپ روی لیبل، CD و DVD هستید.

فروشگاه آنلاین پرینتر و ماشین‌های اداری
با این پرینتر کانن، کیفیت چاپ بی‌نظیری از این پرینتر شاهد خواهید بود.
خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، ۲۵ بار شارژ کارتریج در توسعه شبکه آداکمعادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.

خدمات شارژ کارتریج

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *