بلاگ

از تبلت اچ پی HP Slate و سیستم عامل ویندوز، لذت ببرید!


تبلت Light-Weight HP Slate 500 ایده آل برای حرفه ای‌هایی است که کارشان پشت یک میز نیست و می خواهند کار خود را با تبلتی انجام دهند که در فضای آشنا و راحت ویندوز کار می‌کند.همچنین منتخب آنهایی است که از اپلیکیشن های ساخته شده برای ویندوز استفاده می کنند.

اولین نکته در مورد این تبلت زیبا، پردازنده آن است که از نوع با فرکانس ۱.۸۶GHz و cache 512KB و FSB 533MHz است.

سیستم عامل ویندوز ۷ professional، سی و دو بیتی از ویژگی‌های منحصر به این تبلت است که سبب تمایز آن با دیگر تبلت‌ها می‌شود و کاربر می‌تواند از برنامه‌ها و اپلیکیشن هایی که برای ویندوز طراحی شده اند بهره ببرد.

Multi-tasking (توانایی اجرای چند برنامه بطور هم زمان) نیز از ویژگی‌هایی است که HP Slate را از سایر تبلت‌ها متمایز ساخته است. ابعاد این تبلت cm 15*22.6*1.47 است و وزن آن ۶۸۰ گرم است.

از دیگر نقاط قوت این تبلت، کیفیت صدای آن است. بلندگوهای استریوی آن صدای HD و بسیار خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. حافظه داخلی آن ۶۴GB در نظر گرفته شده که برای تبلت خوب به نظر می رسد.

Handwriting Recognition یا تشخیص دست خط، VGA Webcam بر روی تبلت و دوربین ۳ مگاپیکسلی در پشت تبلت، درگاه ۳.۵ mm صدا، بلوتوث، wi-fi، درگاه SD Card، و یک درگاه USB 2.0 از دیگر مشخصات این تبلت است.

علاوه بر کارایی ها و ویژگی های بسیار و متمایز HP Slate نسبت به سایر تبلت های موجود در بازار، این تبلت از لحاظ ظاهری، بسیار زیبا بوده و در این زمینه نیز خود را متمایز از سایر تبلت ها ساخته است.

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *