بلاگ

معرفی دو مدل لپ تاپ اچ پی با صدای Bang & Olufsen


با تصاحب شرکت Beats Audio توسط اپل، شرکت اچ پی که تا به حال از محصولات این شرکت در ساخت لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کرد، تصمیم به همکاری با شرکت تجهیزات صوتی Bang & Olufsen برای ارائه ی صدایی با کیفیت بالا به مشتریان خود کرد. در پی همکاری اچ پی با شرکت تجهیزات صوتی Bang & Olufsen این شرکت دو مدل لپ تاپ خود با نام های اچی پی پاویلیون ۱۵ و اچ پی اومن را با تجهیزات صوتی B&O به بازار عرضه کرد.

گزارش ها حاکی از این است که اولین محصولات اچ پی که در همکاری با این شرکت دانمارکی تولید شده مدل‌های اچی پی پاویلیون ۱۵ و اچ پی اومن است. برخلاف باورهای عمومی، B&O شرکتی لوکس تر از بیتس است، بنابراین چنین قراردادی یک قدم به جلو برای اچ پی به شمار می رود.

اچ پی بیان کرده که از نظر نرم افزاری این شرکت کنترل پنل جدیدی برای ایجاد تغییرات در کیفیت صدا قرار داده که به مشتریان امکان سفارشی کردن و افزایش کیفیت صدا را می‌دهد. این کنترل پنل به کاربران امکان اعمال تنظیمات دستی و یا پیش فرض را می‌دهد. مدل پاویلیون ساخته شده با تکنولوژی B&O با یک طراحی جدید و یک صفحه نمایش Full-HD به همراه پردازنده های نسل پنجم اینتل ارائه شده.
مدل اومن ساخته شده با تکنولوژی B&O یک لپ تاپ تولید شده مخصوص گیمرهای حرفه ای است، از ویژگی های سخت افزاری آن گرافیک Nvidia GTX 960m 4GB به همراه پردازنده ی اینتل ۴ هسته ای Corei7 می باشد.

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *