بلاگ

بخش پشتیبانی شبکه توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)


یکی از معضلات و مشکلات سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت، نگهداری و پشتیبانی از شبکه و تجهیزات وابسته به آن است. در این زمینه شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در کنار مشاوره و راه‌اندازی شبکه آماده ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مشتریان خود است.

خدمات شبکه شرکت ایران اچ پی به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه سرویس با کیفیت و سازگاری بیشتر ارائه می‌شود، خدمات این شرکت در زمینه شبکه به سه بخش کلی تقسیم می‌شود:

۱- مشاوره و ارائه راهکار شبکه
۲- طراحی و پیاده سازی شبکه
۳- پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه:

شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)  در کنار مشاوره و راه‌اندازی شبکه، آماده ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مشتریان خود است. این شرکت با بررسی وضعیت و موقعیت شبکه در سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات متنوعی را در زمینه پشتیبانی و نگهداری شبکه و تجهیزات شبکه و همینطور سرویس‌ها و نرم افزارهای شبکه با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، که شامل موارد زیر است:

  • عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت پشتیبانی، نگهداری و ارائه خدمات شبکه
  • پشتیبانی از کامپیوترها، سرورها، تجهیزات شبکه ، تجهیزات اداری ، دوربین های مداربسته و …
  • کنترل ، بررسی و  مراقبت از سرورها از لحاظ سخت افزاری و تست قطعات
  • پشتیبانی  مستمر تلفنی در طول روز
  • حل مشکلات به وجود آمده و اضطراری در سریع ترین زمان ممکنه

مرکز خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداک( ایران اچ پی ) در یک نگاه

 

 
خدمات تعمیرات سرور، مشاوره و اجرای شبکه در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن بزرگ‌ترین لابراتوار تعمیر سرور و تجهیزات شبکه و کارشناسان متخصص، آماده خدمت‌رسانی برای تعمیر انواع سرورهای ایستاده و رک مونت است. تمامی ابزار موردنیاز برای تعمیر و تست تجهیزات شبکه در مرکز سرور توسعه شبکه آداکدر اختیار مهندسین توسعه شبکه آداکقرار دارد.

درخواست تعمیر سرور

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *