بلاگ

کارتریج hp 201a، کارتریج لیزری اچ پی


تونر کارتریج لیزری رنگی HP 201A Original LaserJet Toner Cartridge

کارتریج‌های سری ۲۰۱ از جدیدترین کارتریج‌های ارائه شده از سوی شرکت اچ پی است که کیت کامل این کارتریج در ۴ رنگ مشکی، ارغوانی، زرد و فیروزه‌ای قابل خریداری است و شما می‌توانید آن را بر روی پرینترهای زیر استفاده کنید:

 HP Color LaserJet Pro M252dw Printer

HP Color LaserJet Pro M252n Printer

HP Color LaserJet Pro MFP M277dw

HP Color LaserJet Pro MFP M277n

تعداد برگ پرینت‌های این کارتریج، مطابق استاندارد HP (هشت خط متنی در هر صفحه)، در رنگ مشکی ۱۵۰۰ برگ و در رنگ‌های ارغوانی، زرد و فیروزه‌ای، ۱۴۰۰ برگ است. گفتنیست که کارتریج لیزری ۲۰۱ اچ پی قابل شارژ بوده و  کیفیت مناسبی دارد، همچنین جزو پرفروشترین کارتریج در بازار کارتریج ایران به شمار می‌آید.

آشنایی با کارتریج لیزری HP 201

درباره شارژ کاتریج‌های سری HP 201

اولین نکته‌ای که در زمان شارژ کارتریج باید در نظر داشت این است که با هر بار شارژ کردن این کارتریج‌ها، حدود ۱۰% از کیفیت پرینت و تعداد برگه‌های قابل پرینت، کم خواهد شد؛ همچنین این کارتریج‌ها، حساسیت بالایی دارند، چرا که علاوه بر حساسیت ساختاری، قطعات آن نیز از قیمت بالایی برخوردار است، بنابراین استفاده از خدمات متفرقه بازاری برای شارژ این کارتریج‌ها، توصیه نمی‌شود.( در صورتی که اطلاعات کافی در زمینه شارژ کارتریج ندارید می توانید با کلیک روی لینک مقاله شارژ کارتریج چیست، اطلاعات خود را بیشتر کنید)

آشنایی با کارتریج لیزری HP 201

شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) با سابقه گسترده در حوزه ماشین‌های اداری و لوازم جانبی و با در اختیار داشتن کادر مجرب و مجهز به تجهیزات روز، انتخاب مطمئنی برای شما خواهد بود تا بتوانید در کنار امکانات ویژه‌ای که برای شارژ کارتریج در اختیارتان قرار می‌دهیم، از کیفیت خوب خدمات نیز لذت ببرید. لازم به ذکر است که شارژ این کارتریج‌ها با ضمانت انجام می‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت خدمات شارژ کارتریج در فالنیک، با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۹۸۶تماس بگیرید. همچنین می‌‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات شارژ کارتریج به لینک زیر مراجعه کنید:

 

خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، ۲۵ بار شارژ کارتریج در توسعه شبکه آداکمعادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.

خدمات شارژ کارتریج

 

نویسنده : ریحانه قمریان



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *