بلاگ

چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟


در Dynamics CRM 2016 قابلیت این وجود ندارد که گردش کار بصورت زمانبندی شده اجرا شود. به عنوان مثال هفته‌ای یا ماهانه یا سالانه! هر چند با استفاده از مرحله‌ی “wait” و گردش کار فرزند نیز می‌توان به این تابع دست یافت. حال در ادامه به چگونگی ایجاد گردش کار تکرار در نرم افزار سی آر ام ۲۰۱۶ می‌پردازیم.

  1. ابتدا مشخص کنید که گردش کار به چه شکل قرار است اجرا شود. زمانیکه “رکورد ایجاد شد” یا “بنا به درخواست کاربر” که بستگی به نیاز تجاری سازمان شما دارد. زمانیکه گزینه “بنا به درخواست کاربر” را علامت بزنیم تعداد اجراهای تکرار در گردش کار را محدود می‌کند. همچنین روند را “گردش کار فرزند” انتخاب می‌کنیم.
پیشنهاد مطالعه
  1. حال مشخص کنید چه کارهایی قرار است در زمان اجرای گردش کار ایجاد شود، از قبیل ارسال ایمیل، ایجاد وظیفه یا تماس تلفنی و غیره.
  2. زمان انتظار برای تکرار بعدی گردش کار را اضافه کنید.
  3. در این مرحله گردش کار فرزند ایجاد کنید و همین گردش کار را دوباره فراخوانی کنید .

به تصویر زیر توجه کنید:

منبع: Powerobjects.com

مشاوره و خرید نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از این نرم افزار فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

مشاوره و خرید نرم افزار crm

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *