بلاگ

ویژگی‌های سرورهای HP DL580 G7


حتما هنگام استعلام قیمت سرور و جست و جوهای لازم برای خرید، چشم‌تان به سرور DL580 G7 افتاده است. این سرور با قدرت و کیفیت بالایی که دارد دیتا سنتر شما را متحول خواهد کرد. این سرور با قابلیت پشتیبانی از ۴ پردازنده قدرتمند اینتل، یک انتخاب مناسب برای نیاز فعلی و آینده شما خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه قابلیت پشتیبانی از انواع Raid و هاردهای پر سرعت SAS و SSD است. استفاده معمول این سرور محاسبات سنگین، مجازی سازی و … است.

مروری بر ویژگی های سرور DL580 G7

عموماً ویژگی های بارز RAS (Reliable, Availability and service availability) (قابل اطمینان بودن، در دسترس بودن و سرویس دهندگی) با سیستم های RISC (Reduced Instruction Set Computin) در ارتباط هستند.

اچ پی طراحی جدیدی از ویژگی RAS را ارائه کرده و در نتیجه ی این طراحی، سرورهای سری HP Proliant DL580 G7 را به بازار IT عرضه کرده است.
سرور DL580 G7 مانند سری‌های گذشته سرورهای اچ پی، ویژگی‌هایی نظیر کارایی، منحصر بفرد بودن سرورهای اچ پی، قابلیت مدیریت را با به کارگیری آخرین تکنولوژی پردازنده‌های اینتل فراهم کرده است. این امر موجب شده است که این سرور برای کاربرانی که از دیتابیس‌های بزرگ استفاده می‌کنند و محاسبات و پردازش بالایی دارند یا از برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که نیاز به حافظه جانبی بالا و خروجی‌های متعدد برای اتصال دستگاه‌‍‌های جانبی دارند، بسیار مناسب باشد.

خدمات تعمیرات سرور، مشاوره و اجرای شبکه در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن بزرگ‌ترین لابراتوار تعمیر سرور و تجهیزات شبکه و کارشناسان متخصص، آماده خدمت‌رسانی برای تعمیر انواع سرورهای ایستاده و رک مونت است. تمامی ابزار موردنیاز برای تعمیر و تست تجهیزات شبکه در مرکز سرور توسعه شبکه آداکدر اختیار مهندسین توسعه شبکه آداکقرار دارد.

درخواست تعمیر سرور

قابلیت های جدید

تکنولوژی منعطف شبکه با بکارگیری راهکارهای Broadcom و  Qlogic

مشخصه ها

۱- تکنولوژی منعطف شبکه با به کارگیری راهکارهای Broadcom و Qlogic

۲- امکان توسعه درگاه های توسعه ای I/O، آخرین مدل پردازنده های ۱۰ هسته ای اینتل، حافظه قابل افزایش DDR3، مواردی هستند که به کاربران این امکان را می دهد که رشد و توسعه زیرساخت IT سازمان را با رشد خود سازمان هماهنگ کنند.

۳- معماری HP 4S، قابلیت استفاده تا ۲ ترابایت حافظه رم، کارت شبکه های ۱۰ گیگابایتی، ۱۱ درگاه توسعه ای I/O و راهکارهای مدیریتی جدید موجب می شود که این سیستم برای مجازی سازی بسیار ایده آل باشد.

۴- سری پردازنده های قدرتمندIntel Xeon E7-4800 و ۷۵۰۰، دسترسی سریع تر به حافظه و پهنای باند بیشتر شبکه و همچنین سرعت دسترسی به درگاه های I/O را موجب می شود که این خصیصه DL 580 G7 را برای اجرای برنامه های حیاتی و با کارایی بالا، بسیار مناسب می نماید.

قابلیت اطمینان و در دسترس بودن (Double Device Data correction)

این ویژگی تحمل سیستم در برابر بروز خطاها را، تا دو دستگاه x4 Dram فراهم می کند. به این معنا که می تواند خطاهای روی دستگاه Dram مفرد و مزدوج را تصحیح کند. در زیر به برخی از ویژگی های بارز این دستگاه اشاره شده
فن های استاندارد با قابلیت افزونگی (redundant) و اتصال گرم (Hot plug) و منابع تغذیه از نوع common slot باعث افزایش زمان در دسترس بودن این سرور شده است.

  • آخرین تکنولوژی FBWC (Flash Backed Write Cache) که در این سیستم به کار برده شده است موجب می شود که داده های Cache به صورت تقریباً نامحدود (در قیاس با BBWC در سری های قبلی که فقط دو روز امکان نگهداری داده را داشتند) نگهداری شوند.
  • HP Insight Control در کنار امکانات جدیدی مثل HP Memory quarantine، به ادمین ها این امکان را می دهد که سلامت دستگاه را به طور مستمر کنترل کنند که این خصیصه باعث قدرتمند تر شدن DL580 G7 در فضای مجازی بواسطه امکان عملکرد مقاوم تر در مقابل خطاها گردیده است.
  • علاوه بر این HP Insight Control، میزان مصرف انرژی را در یک سرور و گروهی از سرورها اندازه گیری و توان سنجی می کند تا بواسطه آن بتوان میزان مصرف را بهینه کرده و ظرفیت بیشتری را برای دیتاسنتر به وجود آورد.
  • اچ پی همچنین امکان مشاهده و بررسی بوت ها و خطاهای ثبت شده، امکان ریموت شدن و خاموش و روشن کردن دستگاه را میسر می کند درنتیجه کاربر را قادر می سازد تا زمان و هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش دهد. (تمامی این موارد با iLO Advanced قابل انجام است)
سرورهای HP DL580 G7

با HP Insight شما می توانید مدت زمان از کار افتادن غیر منتظره سرورها را تا ۷۷% کاهش دهید.

روش زیرساخت مجتمع و همسوی اچ پی:

اچ پی تنها شرکتی است که مجموعه ای کامل شامل محصول پیش فرض، راهکارهای تعبیه شده در داخل محصولات و خدمات ویژه برای حل پیچیدگی های دیتا سنترها را طراحی و توسعه داده است.

به طور ساده، فناوری ادغام و خودکارسازی و پیکربندی مجتمع شده، نتایج مهمی از قبیل: زمان کوتاهتر برای به بازده رسیدن، تملک کمتر محصولات و درنتیجه هزینه راه اندازی کمتر، پاسخ منعطف تر به تغییرات سازمان با حداقل ریسک را در بردارد.

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

فروش سرور

 

نویسنده : تحریریه شبکه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *