بلاگ

نگاهی به نسل جدید لپ‌ تاپ اچ‌ پی Spectre x2


در چند روز گذشته، طی برگذاری جشنواره کن، کمپانی اچ‌ پی از نسخه جدیدی از لپ‌تاپ تبدیل شونده موفق خود به نام Spectre x2 رونمایی کرد که جزو رقبای سرسخت تبلت‌های سرفیس مایکروسافت قرار گرفت. اچ‌ پی در ساخت نسخه جدید این تبلت سعی کرده است که تمامی نواقص و کاستی‌های نسل قبلی را برطرف کرده تا رقیب قدرتمندی برای سرفیس‌های مایکروسافت را در بازار عرضه کند.

لپ‌تاپ ۲۰۱۷ Spectre x2 از دو پردازنده‌ی Core i5 و Core i7 تشکیل شده است. همچنین اچ‌ پی پردازنده‌ی گرافیکی اینتل یعنی Intel HD Iris Plus را نیز به صورت اختیاری برای کاربران عرض کرده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب این نسل از لپ‌تاپ  Spectre x2 تغییر رزولوشن صفحه نمایش از Full HD به یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ است که باعث تغییر نسبت تصویر از ۱۶:۹ به ۳:۲ خواهد بود.

لپ‌ تاپ اچ‌ پی Spectre x2

از دیگر مشخصات فنی این لپ‌تاپ، می‌توان به پردازنده نسل هفتم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه  SSD، پردازنده گرافیکی Intel HD graphics 620 برای نسخه Core i5 و Intel Iris Plus Graphics 640 برای نسخه Core i7 اشاره کرد.

همچنین دوربین جلوی لپ‌تاپ Spectre x2 دارای کیفیت Full HD است که از قابلیت Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند. گفتنیست که Spectre x2 ، دارای دو پورت USB C  و یک دانگل تبدیل به پورت USB نوع A را نیز با خود به همراه دارد.

لپ‌ تاپ اچ‌ پی Spectre x2

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا لپ‌تاپ Spectre x2 تنها در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود. همچنین اچ‌پی در نسل جدید اسپکتر از قلم هوشمند جدیدی استفاده کرده است  که نمونه آن فقط در سرفیس پرو مایکروسافت قابل مشاهده بود. این محصول در ماه ژوئن و با قیمت ۱۰۰۰ دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از معرفی نسل جدید HP Spectre x2  را مشاهده کنید:

 

 
مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *