بلاگ

نشست خبری توسعه شبکه آداک در نمایشگاه خدمات پس از فروش


نشست خبری توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) با موضوع افتتاح مرکز جدید خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایت مصرف کننده برگزار شد. شرکت توسعه شبکه آداکدر نشستی با خبرنگاران به معرفی مرکز جدید خدمات پس از فروش خود و خدماتی که در آن ارائه می دهد پرداخت.
آقای غلامحسین بشیرنژاد مدیرعامل شرکت توسعه شبکه آداکپس از معرفی شرکت و صحبت کوتاهی درباره تاریخچه فعالیتهای آن توضیحاتی پیرامون افتتاح مرکز جدید خدمات پس از فروش، سرویسها و خدمات ارائه شده در آن دادند. مشروح سخنان ایشان به شرح زیر است:

  • شروع فعالیت شرکت توسعه شبکه آداکدر سال ۱۳۷۴ با هدف ارائه قطعات کامپیوتر به بازار بود که این روند تا سال ۱۳۸۰ با ثبت رسمی شرکت ادامه یافت.
  • سال ۱۳۸۴ آغاز فعالیت تخصصی توسعه شبکه آداکدر زمینه محصولات اچ پی بود که به تدریج سبد محصولی آن کامل شد و کلیه محصولات آن را دربر گرفت و در کنار آن خدمات تخصصی پس از فروش و گارانتی ایران اچ پی نیز شکل گرفتند.

نمایشگاه خدمات پس از فروش

  • در ادامه ایشان به مبحث رضایت مشتریان و معرفی طرح happy call به عنوان طرح نظرسنجی مشتریان پرداخت که در آن به صورت تصادفی با حدود یک پنجم مشتریان تماس حاصل می شود تا از میزان رضایت آنها اطلاع یابند. این طرح به منظور پیداکردن مشتریان ناراضی و به خصوص مشتریان ساکت و بیصدا که عموماٌ نارضایتی خود را اعلام نمی کنند پیاده سازی شده است تا با شنیدن صدای آنها و یافتن مشکلات در جهت رفع آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.
  • ایشان خط چهار رقمی ۸۳۶۳ توسعه شبکه آداکرا معرفی کردند که در حدود ۳۰ خط را تحت پوشش خود دارد و در برنامه است تا این تعداد به ۶۰ خط افزایش یابد تا مشتریان محترم برای برقراری ارتباط با سازمان با مشکلی برخورد نکنند.
  • وی درمورد راه اندازی سایت توسعه شبکه آداکگفت که این سایت از سال ۸۴ راه اندازی شد و از همان زمان با فروش آنلاین و ارسال رایگان کالاها به مشتریان خدمت رسانی کرده است و در طول این مدت به طور مستمر به روز رسانی و ارتقاء یافته است. قرادادن پنل مخصوص به مشتریان جهت پیگیری سوابق و ثبت درخواستهای جدید از امکاناتی است که به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. ضمناٌ مشتریان می توانند وضعیت گارانتی ویا وضعیت تعمیر دستگاه خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.
  • تدوین سند چشم انداز ۱۴۱۵ توسعه شبکه آداکاز دیگر مواردی است که آقای بشیرنژاد به آن اشاره نمودند . این برنامه مسیر حرکت توسعه شبکه آداکرا تا سال ۱۴۱۵ ترسیم کرده و کلیه اعضای توسعه شبکه آداکخود را متعهد به این برنامه می دانند.
     

نمایشگاه خدمات پس از فروش

در ادامه این مراسم آقای مهندس ملکی مدیر خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداکرشته کلام را به دست گرفت و با ارائه توضیحاتی درباره توسعه فضای فیزیکی خدمات و تجهیز آن به تکنولوژی روز به معرفی بخشهای مختلف خدماتی توسعه شبکه آداکو پکیج های ارائه شده آن پرداخت
وی با اشاره به اینکه توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) کاملترین سرویس های سبد محصولات اچ پی در ایران را ارائه می دهد افزود در حال حاضر توسعه شبکه آداکهمانند کمپانی اصلی اچ پی در بخشهای مختلفی خدمات ارائه می دهد :

  • واحد فنی خدمات سرور و تجهیزات شبکه : ارائه سرورهای اچ پی که براساس پیکربندی مورد نظر شما با استفاده از محصولات اصلی اسمبل شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ارائه راهکارهای شبکه، راه اندازی فایل سرور، DNS، امنیت شبکه، تست و تعمیرات تخصصی و کلیه خدمات مرتبط با طراحی و پیاده سازی شبکه نیز از خدمات ارائه شده در این بخش است.
  • واحد چاپ و تصویرسازی : توسعه شبکه آداکعلاوه بر فروش کلیه چاپگرهای لیزری و جوهرافشان اچ پی، خدمات پس از فروش کلیه این محصولات و براساس نیاز سازمانها ارائه خدمات سرویس و تعمیرات چاپگرهای سوزنی را نیز ارائه می دهد. قراداد های سرویس و نگهداری ، ارائه دستگاه جایگزین به مشتری برای محصولات دردست تعمیر و ارائه خدمات در محل مشتری بخشی از خدماتی است که در این واحد ارائه می شود. ضمنا با اطمینان از قطعات مورد استفاده در دستگاه های تحت تعمیر فالنیک، کلیه محصولاتی که توسط توسعه شبکه آداکسرویس شده اند دارای ۶ ماه ضمانت خواهند بود.

نمایشگاه خدمات پس از فروش

  • واحد کامپیوترهای شخصی: که شامل انواع لپ تاپ، تبلت، کیس و All in one می شود. توسعه شبکه آداکبا داشتن انباری غنی از قطعات مختلف دستگاه ها، امکان سرویس دهی کاملی را فراهم کرده است. به این ترتیب علاوه بر محصولات برند اچ پی دارندگان محصولات سایر برندها نیز می توانند از خدمات توسعه شبکه آداکدر این بخش بهره مند شوند.
  • واحد تعمیرات بردهای الکترونیکی و بازیابی اطلاعات: در این واحد علاوه بر تعمیرات و بازیابی اطلاعات سیستم های کامپیوتری، خدمات تعمیرات انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، ماشینهای CNCو بازیابی ماشین مجازی برای سرورها را ممکن می سازد. لحیم کاری تخصصی بر روی انواع بردها، تعمیر بردهای چند لایه و … در تخصص کارشناسان این مرکز می باشد.
  • راهکارهای انفورماتیک: خدمات ارائه شده در این بخش شامل ارائه راهکارهای سیستم های یکپارچه سازمانی،راهکارهای امنیت اطلاعات و ارتباطات، راهکارهای مدیریت و انتقال صوت و تصویر، راهکارهای شبکه، راهکارهای سیستم های مدرن ارتباطی همچون VOIP و پیام رسان و … می شود.

آقای مهندس ملکی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی گارانتی و پکیج های ارائه شده توسعه شبکه آداکپرداختند :

  • پکیجهای گارانتی که همراه کلیه محصولات ارائه می شود و دارای شرایط استاندارد بین المللی گارانتی می باشد. در مورد محصولات حوزه کامپیوترهای شخصی و یا محصولات حوزه تجهیزات شبکه پکیج های کاملتری نیز وجود دارد که علاوه بر شرایط استاندارد، خسارات ناشی از صدمات فیزیکی و یا اشتباه کاربری را نیز تحت پوشش قرار می دهند.
  •  
  • پکیج های گارانتی پیش پرداخت : که تحت عنوان پکیج آرامش عرضه می شوند. این پکیج مناسب محصولاتی است که دوره گارانتی آنها به اتمام رسیده و یا محصولاتی که توسط منابعی غیر از توسعه شبکه آداکعرضه می شوند و تحت پوشش گارانتی نیستند. به این ترتیب با احتساب ضرایب مخصوص به خود، تحت پوشش گارانتی آرامش قرار می گیرند.

در انتها آقای ملکی به معرفی کارت گارانتی توسعه شبکه آداکپرداختند و نشانه های امنیتی مختص توسعه شبکه آداکرا برای تشخیص کالاهایی که از نشان جعلی توسعه شبکه آداکاستفاده می کنند، برشمردند:
از نشانهای امنیتی بکار رفته در کارتهای گارانتی توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)، دو خط زیر نشان توسعه شبکه آداکاست که در واقع یک خط متنی از iranhp است که با فونت بسیار کوچک بوسیله پرینترهای مخصوص چاپ شده است. علامت دیگر هولوگرام و شماره سریال مندرج بر روی کارت است که نشان اصالت آن است و سومین نشانه رنگ دور کارت است که با تغییر زاویه، رنگ آن تغییر می کند.

 

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *