بلاگ

معرفی مدل جدید لپ تاپ اچ پی از سری Envy


شرکت اچ پی به تازگی مدل ۱۷ اینچی از لپ تاپ‌های خوش ساخت و پرقدرت سری Envy خود را به بازار عرضه کرد. همانطور که می‌دانید اچ پی در مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی این سری با استفاده از آخرین فناوری‌های خود باعث شده تا لپ تاپ‌های این سری جزو دستگاه‌های رده بالا به شمار روند، هرچند از لحاظ قیمت بهای کمتری نسبت به محصولات لوکس رقبا دارد اما کاملا می‌تواند در کیفیت ساخت با آن‌ها رقابت کند. نکته ی قابل توجه و هیجان انگیز این سری از لپ تاپ‌های اچ پی، قابلیت انعطاف پذیری آن در پیکربندی است که به شما امکانات مناسب و سخت افزار قوی در کنار ظاهری شکیل ارایه می دهد.

اگر به ظاهر و کیفیت ساخت لپ تاپتان اهمیت می‌دهید لازم است بدانید که ویژگی ساخت لپ تاپ‌های سری Envy با ظاهر نقره ای و زیبای به همراه بدنه ی تمام آلومینیوم خود باعث شده تا دستگاه مقاومت خوبی در مقابل جذب چربی و اثر انگشت از خود نشان ‌دهد. در این سری تنها نقاطی که شما پلاستیک مات و تیره رنگ را به خوبی مشاهده می کنید، قاب دور صفحه نمایش، لولاها و باتری که در زیر دستگاه قرار دارند است.

مدل ۱۷ اینچی این سری گل سرسبد خط تولید Envy در سال ۲۰۱۵ می باشد، این مدل نیز با بدنه آلومینیومی خود به همراه یک سینی ساخته شده از فیبر کربن با ظاهر شیک و خوش ساخت ارایه شده. در ساخت این مدل مانند مدل های ۱۴ و ۱۵ اینچی آن از پردازنده های اینتل و AMD و پردازنده های گرافیکی NVIDIA به همراه یک درایو نوری استفاده شده.

بلندگوهای به کار رفته در این مدل از تکنولوژی جدید صوتی bang & olufsen استفاده نموده که دارای کیفیت بسیار قابل قبولی می باشد.
تحولی که در مدل ۱۷ اینچی ایجاد شده، شاسی بزرگتر آن می باشد که به شما امکان نصب دو دیسک سخت بر روی سیستم می دهد، بنابراین شما می توانید آن را تا ۴ ترابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کنید. در ساخت صفحه نمایش مدل ۱۷ اینچ از تکنولوژی IPS استفاده شده که زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد.

از مزایای مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی Envy این است که هر دو دارای کلیدهای Num-Pad هستند که به سرعت تایپ کمک فراوانی می‌کند، و نسخه‌ی اینتل آنها شامل اسکنر اثر انگشت نیز می باشد.
در مجموع می‌ توان گفت این دستگاه انتخاب مناسبی برای دانشجوها، کارمندان و تمامی افرادی است که به دنبال محصولی با کیفیت ساخت بالا و پرقدرت در کنار ظاهری شکیل می باشند. ویژگی منحصر به فرد انعطاف پذیری پیکربندی این سری به شما امکان می دهد تا با پیکربندی آن براساس نیازهای خود صاحب یک لپ تاپ شوید که پاسخگوی نیازتان باشد.

 
مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *