بلاگ

معرفی بهترین پرینترهای موبایل


همیشه برای اینکه بتوانید عکس‌هایی که با گوشی موبایل خود گرفته‌اید را چاپ کنید، نیازی به چاپگر عکس ندارید. استفاده از این چاپگرها هزینه‌های زیادی در بر دارند. می‌توانید با یک چاپگر کوچک موبایل، عکس‌های خود را به زیبایی چاپ کنید. در اینجا قصد داریم به معرفی بهترین پرینترهای موبایل بپردازیم.

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:

مشاوره و خرید پرینتر

چاپگر موبایل چیست؛ چاپگر عکس قابل حمل

حتما دوربین‌های پولاروید قدیمی را به خاطر دارید. به محض اینکه عکس گرفته می‌شد، بعد از چند لحظه می‌وتوانستید آن را چاپ کنید. این روزها هم با وجود پرینترهای قابل حمل موبایل، همچنان می‌توانید عکس‌های زیبای خود را چاپ کنید. این چاپگرها از طریق بلوتوث، NFC، اپلیکیشن‌های خاص موبایل و WiFi به گوشی متصل می‌شوند. این چاپگرها فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند و به راحتی قادر هستید آنها را با خود حمل کنید. با وجود ابعاد کوچک چاپگر، نباید انتظار یک تصویر باکیفیت داشته باشید و اگر به دنبال تصاویری با وضوح بالا هستید، بهتر است به دنبال این نوع پرینتر نباشید.

همچنین باید دید دستگاهی که خریداری می‌کنید قابل تعمیر هست یا خیر. یا اینکه در نزدیکی شما خدمات تعمیر پرینتر ارائه می‌شود؟ بعد از سنجیدن تمام موارد، نسبت به خرید پرینتر اقدام کنید.

با این پرینترها بیشتر آشنا شویم.

پرینتر عکس قابل حمل
با توجه به ابعاد کوچک عکس، وضوح و کیفیت تصویر چاپ شده با این پرینتر، چندان رضایت بخش نیست.

بهترین پرینتر موبایل؛ پرینترهای کوچک قابل حمل

پرینتر موبایل اچ پی مدل Sprocket Portable

این چاپگر گوشی HP، با طراحی زیبایی که دارد، یکی از بهترین پرینترهای موبایل است و این امکان را به شما می‌دهد که آن را داخل کیف خود به راحتی حمل کنید. Sprocket، با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل متصل شده و بعد از گرفتن عکس و یا دانلود آن، می‌توانید عکس را ادیت کرده و با این چاپگر، پرینت کنید.

تصاویری که با چاپگر اچ پی پرینت می‌شوند در ابعاد ۲ * ۳ inch هستند. عملکرد چاپ در این دوربین بر پایه گرماست. با انتقال گرما به ورقه‌های کاغذ که از پیش رنگ شده هستند، تصویر شما ظاهر می‌شود. این چاپگر فاقد جوهر است.

بهترین پرینتر چاپ عکس
هزینه‌ای که برای مواد مصرفی این نوع چاپگر باید پرداخت کنید، فقط شامل کاغذ می‌شود.

پرینتر موبایل پولاروید مدل Zip Instant

این چاپگر از طریق بلوتوث و NFC به گوشی موبایل هوشمند متصل شده و برای چاپ تصویر از تکنولوژی Zink Ziro استفاده می‌کند. تصاویر شما رنگی باشد یا سیاه و سفید، تفاوت چندانی ندارد، با این پرینتر به راحتی در ابعاد ۲ * ۳ اینچ قابل چاپ هستد.

Zip Instant فاقد کارتریج بوده و تصاویری که با آن چاپ می‌کنید، در برابر حرارت، نور و رطوبت مقاوم هستند. گوشی موبایل شما چه اندروید باشد و چه IOS، به راحتی به این پرینتر متصل خواهد شد.

فروشگاه آنلاین پرینتر
تصاویر چاپ شده با Polaroid Zip، نسبت به چاپ معمولی، از دوام بیشتری برخوردارند.

پرینتر موبایل پولاروید مدل Mint

مدل Mint هم، همانند مدل Zink، از تکنولوژی Zink Ziro برای چاپ عکس استفاده می‌کند. برای اینکه این پرینتر را به گوشی خود متصل کنید، می‌توانید از از اپلیکیشن Polaroid استفاده کرده و حتی قادر هستید تصاویر را ویرایش هم کنید. سایز تصاویر قابل چاپ با این محصول هم در ابعاد ۲ * ۳ اینچ است.

پرینتر مناسب چاپ عکس
این پرینتر هم با داشتن ابعاد کوچک، به راحتی قابل حمل است.
پیشنهاد مطالعه

پرینتر موبایل کانن مدل Canon IVY

در بین بهترین پرینترهای موبایل و بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی؛ برند کانن هم بسیار نام آشناست و مانند محصولات پولاروید، از تکنولوژی Zink Ziro برای چاپ عکس استفاده می‌کند. این چاپگر با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS هم سازگار است و تصاویری در ابعاد ۲ * ۳ اینچ را می‌توان با آن چاپ کرد.

پرینتر مناسب چاپ عکس
در این نوع چاپگر هم خبری از کاغذ نیست.

پرینتر کانن مدل Selphy CP1200

این محصول کانن، قابل مقایسه با محصول قبلی نیست. در واقع انتظاری که از این پرینتر داریم، فراتر از مدل IVY است. زیرا ابعاد بزرگتری داشته و با داشتن باتری داخلی، بدون نیاز به اتصال برق، تا ۳۶ عکس را می‌توانید با آن چاپ کنید.

شما می‌توانید تصاویر خود را از طریق فلش مموری و یا کارت حافظه، با این چاپگر پرینت بگیرید. سایز عکسی که با این دستگاه چاپ می‌شود در حدود ۴ * ۶ اینچ بوده و با داشتن صفحه نمایش این امکان را دارید تا تصاویر خود را جستجو و یا قبل از چاپ آن را مشاهده کنید.

تعمیرات تخصصی پرینتر
این پرینتر با توجه به ابعادش، قابل حمل نیست.

پرینتر موبایل کداک مدل Mini 2 HD

پرینتر کداک، با وجود کیفیت بالای چاپی که دارد، در بین بهترین پرینترهای موبایل خود را جا کرده و با هر دوسیستم عامل اندروید و IOS هم سازگار است و تصاویری در ابعاد ۲ * ۳ اینچ را می‌توان با آن چاپ کرد.

این چاپگر از طریق بلوتوث و NFC به گوشی موبایل هوشمند و تبلت متصل می‌شود. تصاویری که با این پرینتر موبایل چاپ کنید، تا حدود ۱۰ سال ماندگار هستند و کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

تنها نقطه ضعف این محصول، دارا بودن کارتریج است که تا مقدار قابل توجهی هزینه چاپ را افزایش خواهد داد. اما یکی از دلایل کیفیت بالای چاپ با این پرینتر، کارتریجی بودن آن است.

پرینتر چاپ عکس موبایل
این محصول دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی هم هست.

پرینتر موبایل کداک مدل Dock

پرینتر قابل حمل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، مدل Dock از برند کداک است. این پرینتر با استفاده از وای فای به گوشی هوشمند اندروید و یا IOS شما متصل می‎شود. طرز کار پرینتر به این صورت است که شما ابتدا عکس موردنظر را روی گوشی انتخاب کرده و گوشی را داخل داک پرینتر قرار می‌دهید. سپس با زدن دکمه پرینت، عکس چاپ می‌شود.

این محصول هم با داشتن کارتریج، کیفیت بالایی در چاپ عکس دارد.

فروشگاه آنلاین پرینتر
سایز عکس چاپ شده با این پرینتر از مابقی محصولات مشابه بزرگ‌تر است.

پرینتر Fuji مدل Instax Share Sp-2

پرینتر فوجی قادر است از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل شده و در حدود ۱۰ ثانیه، تصاویر شما را با کیفیت بالایی چاپ کند.

برخلاف مدل‌های دیگر پرینتر موبایل، این محصول دارای ابعاد بزرگ‌تری بوده و دیگر نمی‌توان عنوان چاپگر قابل حمل را به آن نسبت داد. Instax دارای باتری قابل شارژ بوده و می‌توانید با استفاده از کابل USB، آن را شارژ کنید.

وضوح تصویر چاپ شده با آن هم در حدود ۸۰۰ * ۶۰۰ dpi است.

بهترین پرینتر موبایل
۱۰ ثانیه زمان برای چاپ عکس، فوق‌العاده است.

پرینتر موبایل SereneLife PICKIT20

PICKIT20 یکی از محصولات قابل توجه در بین چاپگرهای موبایل است که قابلیت اتصال به تبلت و گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS را دارد. با وجود باتری قابل شارژ این چاپگر، بعد از هر بار شارژ، قادر به چاپ ۲۵ تصویر هستید.

برای اینکه بتوانید از این محصول به راحتی استفاده کنید، فقط کافیست اپلیکیشن PICKIT را دانلود کنید.

پرینتر قابل حمل
این چاپگر اقتصادی، فاقد کارتریج است.

چاپگر موبایل سونی مدل DPP-FP75

چاپگر موبایل سونی، درکنار کیفیت بالایی که در چاپ عکس دارد، این امکان را به شما می‌دهد تا با وجود صفحه نمایش ۳.۵ اینچی، تصاویر خود را مشاهده کنید.

در قسمت بالای محصول یک دسته قرار دارد که با استفاده از می‌توانید چاپگرتان را جابجا کنید.

رزولوشن چاپ این دستگاه در حدود ۳۰۰ dpi است و با استفاده از آن می‌توانید تصاویر را ویرایش کرده و قرمزی چشم را برطرف کنید.

سایز عکس چاپ شده با این چاپگر هم ۶ * ۴ اینچ است و هر عکس در مدت زمان ۶۳ ثانیه پرینت می‌شود.

پرینتر چاپ عکس از موبایل
پرینتر سونی از کارت حافظه هم شتیبانی می‌کند.

قیمت چاپگر عکس موبایل

مبلغی که باید برای چاپ پرینترهای چاپ عکس موبایل بپردازید، در برابر پرینترهای بزرگ، بسیار کمتر است. البته این قبیل چاپگرها برای افرادی است که کارشان عکاسی حرفه‌ای نبوده و فقط برای سرگرمی این کار را می‌کنند. قیمت این محصولات از ۱ میلیون تومان شروع شده و تا ۴ میلیون تومان هم متغیر است.

با داشتن این چاپگرهای عکس موبایل، دیگر دردسر خریدن و شارژ کارتریج ندارید و به راحتی می‌توانید آلبومی از عکس‌های خانوادگی خود داشته باشید.

خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، ۲۵ بار شارژ کارتریج در توسعه شبکه آداکمعادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.

خدمات شارژ کارتریج

نویسنده : زهرا چگینی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *