بلاگ

قابلیت‌های اضافه شده به Microsoft Dynamics CRM 2016


نرم افزار مایکروسافت CRM از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که از طریق اتوماسیون سازی فرآیندهای کسب و کار، به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری سازمان‌ها کمک می‌کند و با بهبود تجربه مشتری رضایت و وفاداری مشتریان را به ارمغان می‌آورد. مایکروسافت طی نسخه‌های به روز شده این نرم افزار، یک سری قابلیت‌ها را به آن اضافه می‌کند که در اینجا قصد داریم به برخی از قابلیت‌های جدید Microsoft CRM 2016 اشاره کنیم، برای خرید crm مایکروسافت و نصب و راه‌اندازی آن می‌توانید از متخصصان توسعه شبکه آداکراهنمایی و مشاوره بگیرید. شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ راه ارتباطی با متخصصان توسعه شبکه آداکاست.

Microsoft Dynamics CRM 2016، یک نرم افزار بی‌نظیر مدیریت ارتباط با مشتری است که به صورت آنلاین و on-premise به مشتریان ارائه می‌شود. قابلیت‌های به روز شده‌ای از مایکروسافت داینامیک CRM 2016 که در زیر به آنها اشاره شده، برای تمام مشتریانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، ارائه می‌شود. حال بیایید این قابلیت‌ها را بررسی کنیم.

امکانات مرکز خدمات

در نسخه جدید CRM، کاربران واحد خدمات می‌توانند حجم کار فعلی خود را مشاهده کنند، این امر از طریق یک داشبورد صورت می‌گیرد که مدیریت پرونده‌ها را بسیار ساده‌تر از نسخه‌های قبلی ساخته است.

قابلیت مدیریت دانش

در نسخه جدید ویژگی‌های ویرایشی پایگاه دانش افزوده شده و اجازه می‌دهد به راحتی در آن فیلم و تصویر اضافه کنید. همچنین می‌توانید برای انتشار و یا انقضا مقالات برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

قابلیت‌های Microsoft Dynamics CRM 2016

نرم افزار مایکروسافت دینامیک CRM برای outlook

نرم افزار مایکروسافت دینامیک CRM برای outlook؛ یک برنامه پیگیری ایمیل است که کمک می‌کند شما از هر مکانی بتوانید ایمیل‌های ورودی یا خروجی را پیگیری کنید، همچنین امکان اضافه کردن مخاطب از طریق یک ایمیل و عطف یک پیام ایمیل به یک رکورد جدید یا موجود در CRM را به شما ارائه می‌دهد.

تولید اسناد با استفاده از قالبهای استاندارد word

استفاده از قالب‌های استاندارد word به جهت خروجی گرفتن از شرکت‌ها، پیش فاکتورها، سفارش‌ها و فاکتورها. از قالب های word به منظور افزایش بهره‌وری، کاهش خطای انسانی و اطمینان از یکپارچگی در شرکت استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

یکپارچگی کامل با Excel

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد در حین کار با CRM، به طور مستقیم اطلاعات خود را در Excel ویرایش و نتایج را به CRM منتقل نمایند. (قابلیت تجزیه وتحلیل در Excel به طور مستقیم)
شما می‌توانید از قالب‌های از پیش تعریف شده Excel برای سرعت بخشیدن در ایجاد اسناد بهره‌مند شوید.

 OneDrive

با کمک این قابلیت، ذخیره و مدیریت اسناد خصوصی خود در OneDrive for Business، را به طور مستقیم از طریق CRM می‌توانید انجام دهید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کاربردی در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری با سرور و استوریج اچ پی ببینید:

 

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : ندا حبیب اله



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *