بلاگ

راه‌ اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401


تکنولوژی e-Print توسط شرکت اچ‌ پی عرضه شده است که توسط آن به راحتی می‌توانید از راه دور و از طریق دستگاه‌هایی مانند اسمارت‌فون،‌ تبلت و یا دوربین، بدون نیاز به کامپیوتر و یا نصب نرم‌افزار درایور، به پرینتری که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند، دستور پرینت ارسال کنید.

برای این کار می‌توانید از نرم‌ افزار HP ePrint استفاده کنید و از طریق منوی Share عکس‌ها و اسناد خود را به نرم‌افزار ارسال کرده تا اسناد از طریق ایمیل شخصی شما به آدرس ایمیل پرینتر، در هر جای دنیا ارسال می‌شود.

در صورتی که برای راه اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401 مشکل دارید. می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا آنها از راه دور مشکل را برطرف کنند.
جهت مشاوره و تماس با کارشناس فنی می‌توانید از خط ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۸۴۳ تماس بگیرید.
از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰پاسخگوی شما هستیم.

در این مقاله قصد داریم نحوه راه‌ اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401 را به شما همراهان آموزش دهیم. با گیکی هورن همراه باشید:

۱- ابتدا پرینتر خود را از طریق وایرلس و یا کابل به شبکه اینترنت متصل کنید.

توجه داشته باشید که حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید، چرا که در غیر اینصورت امکان برقراری ارتباط با سرور اچ‌پی امکان پذیر نخواهد بود.

۲- سپس از پنل دستگاه وارد قسمت مشخصات شبکه شده و از گرفتن آی‌پی توسط دستگاه مطمئن شوید.

راه‌ اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401

۳- بعد از اطمینان از گرفتن آی‌پی وارد تنظیمات کلی دستگاه شده و اولین گزینه HP Web Services  را انتخاب کنید.

راه‌ اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401

۴- در منوی باز شده گزینه  Enable Web Services را انتخاب کرده و در صفحه بعد OK را انتخاب کنید تا ارتباط شما برقرار شود و e-Print فعال شود.

راه‌ اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401

۵- در صورت موفق‌آمیز بودن مراحل طی شده،  صفحه‌ای برای شما پرینت می‌شود که در آن می‌توانید آدرس ایمیل پرینتر خود را مشاهده کنید.

راه‌ اندازی HP eprint در پرینتر HP LaserJet Pro M401

حال با استفاده از این آدرس ایمیل و نرم افزار HP e-print می‌توانید از هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید برای پرینتر خود فایل ارسال کرده و اسناد خود را پرینت بگیرید.

در ادامه می‌توانید آموزش ویدیویی فعال کردن HP Eprint را مشاهده کنید:

تعمیرات انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
در صورتی که شما هم به مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی برخورد کردید،  با ما در تماس باشید. کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش دستگاه‌های شما هستند.

خدمات تعمیر پرینتر

نویسنده : جواد محمدیان



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *