بلاگ

تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM


دیالوگ نیز یکی دیگر از فرآیندهای موجود در CRM است و کار درخواست و پاسخ را انجام می‌دهد. گردش کارها در پشت صحنه و بدون دخالت کاربران و اغلب با دخالت کاربران کار می‌کند اما دیالوگ‌ها یک فرآیند دو طرفه با کاربر بوده و تمامی دستورات مربوط به درخواست و پاسخ و رفتن به مرحله‌ی بعدی فرآیند را از کاربر گرفته و با توجه به دستوراتی که کاربر و مقادیری که کاربر همان لحظه به سیستم می‌دهد، کار می‌کند. این نوع فرآیند یک نمای ویزارد از فرآیند به کاربر می‌دهد. در ادامه با توسعه شبکه آداکهمراه باشید تا در این مورد اطلاعات بیشتری بدست آورید. اگر در مورد نحوه کار با دیالوگ و سایر ماژول‌های سی آر ام، نیاز به راهنمایی دارید یا برای خرید crm مایکروسافت نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.

گردش کار فرزند در CRM

گردش کار فرزند در گردش کار پدر ایجاد می‌شود و شما می‌توانید آن را در گردش کارهای مرتبط صدا بزنید. این زمانی موثر است که یک سازمان تعداد زیادی گردش کار در حال اجرا دارد که بعضی از مراحل آنها شبیه هم است.

در اینجا گردش کار فرزند کمک موثری برای جلوگیری از تکرار فرآیندها و ذخیره‌ی زمان کاربران دارد. همچنین زمانی‌که بخواهید ویرایشی انجام دهید، فقط همان گردش کار فرزند را ویرایش می‌کنید و دیگر گردش کارها بطور جداگانه ویرایش نمی‌شود. برای ایجاد یک گردش کار فرزند فقط کافیست مانند شکل زیر تیک فیلد ” به عنوان یک فرایند فرزند ” را بزنید.

تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM

و برای فراخوانی گردش کار فرزند، باید آن را در گردش کار پدر صدا بزنید . مانند شکل زیر:

تعریف دیالوگ و گردش کار فرزند در CRM

نکته: گردش کار از رده‌ی دیالوگ هم می‌تواند بعنوان گردش کار فرزند هم ایجاد شود.

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *