بلاگ

بررسی پلاتر HP Designjet T795


با استفاده از پلاتر HP Designjet T795 نقشه‌های CAD و GIS را با کیفیت حرفه‌ای در ابعاد ۴۴ اینچ چاپ کنید. به سرعت و با استفاده از یک چرخه راحت و آسان می‌توانید اسناد خود را چاپ کنید. از مزایای این دستگاه می‌توان به ابعاد و مدیای انعطاف پذیر اشاره نمود.

این پلاتر دارای قابلیت چاپ با کیفیت بالای نقشه‌هایCAD، اشتراک گذاری فایلها، مشارکت با همکاران از طریق محیط متصل به شبکه LAN یا بیسیم می‌باشد.


کیفیت – به سرعت نتیجه فوق العاده ایجاد می‌گردد

۶ کارتریج جوهری اصل اچ پی طیف وسیعی از رنگ‌ها را برای گرافیک رنگی مناسب ارائه می‌دهد. چاپ بدون افت کیفیت، ایجاد چاپ در ابعاد A1/D در عرض فقط ۲۸ ثانیه از ویژگی‌های این پلاتر است.

پلاتر HP Designjet T795 با دقت بالای خود نقشه‌ها و طراحی‌ها را با کیفیت ۲۴۰۰ dpi ایجاد می‌کند.
جوهرهای خاکستری و مشکی اصل HP باعث افزایش دقت خطوط، تیره تر شدن بخش مشکی و رنگ خاکستری طبیعی می‌گردد.


راحتی – افزایش سرعت چاپ با گردش کار آسان

این پلاتر می‌تواند بدون استفاده از هیچگونه کامپیوتری فایلهای TIFF, JPEG, PDF را از درایو USB خود چاپ نماید. فرآیند چاپ را نیز می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش لمسی پلاتر کنترل نمایید. این صفحه نمایش لمسی جابجایی بین فایلها و عمل چاپ را آسانتر می‌نماید.
اگر شما در پشت دستگاهتان نیستید می‌توانید اسنادتان را ایمیل کنید و آنها را با استفاده از قابلیت ePrint پلاتر HP Designjet T795 مستقیماً به آن ارسال نمایید تا چاپ گردند.
علاوه بر موارد فوق، این پلاتر با داشتن ۱۶ گیگابایت حافظه، فناوری HP-GL/2 و پشتیبانی از فایلهای PDF برای اکثر سیستم‌های عامل می‌تواند فایلهای پیچیده را به سرعت پردازش نماید.
بروزرسانی نرم افزاری این دستگاه نیز به صورت خودکار صورت می‌گیرد و این قابلیت آنرا مناسب برای کسب و کارتان می‌کند.


انعطاف پذیری – چاپ بر روی صفحات یا رول کاغذهای ۴۴ اینچی

پلاتر HP Designjet T795 با داشتن انعطاف پذیری خود، ابعاد مختلفی از کاغذها را تا ۴۴ اینچ (۱۱۱۸ میلیمتر) عرض چاپ می‌نماید.
پروژه‌های خود را با استفاده از فناوری ePrint به HP Designjet T795 ارسال و چاپ کنید. همچنین می‌توانید کپی کارهای خود را به صورت خودکار در سیستم cloud این پلاتر در زمان استفاده از ePrint و اشتراک گذاری ذخیره نمایید.
این پلاتر نقشه‌های مختلفی مانند CAD و GIS را که مربوط به نقشه‌های زمین شناسی و معماری می‌باشد را چاپ می‌کند و از مدیاهای مختلفی پشتیبانی می‌نماید.

 

منبع: HP.com

 

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:

مشاوره و خرید پرینتر

نویسنده : تحریریه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *