بلاگ

اچ پی باریک‌ترین و قدرتمندترین تین کلاینت خود را معرفی کرد


شرکت اچ پی تین کلاینت جدید خود با نام HP mt42 را معرفی کرد. این تین کلاینت با وزنی حدود ۱.۵ کیلوگرم، ضخامت ۷۲ اینچ و سرعت پردازش تا ۳ گیگا هرتز با استفاده از تکنولوژی پردازش چهارهسته ای اینتل، خود را به یک تین کلاینت باریک، سبک و قدرتمند تبدیل کرده است. از مزایای HP MT42 نسبت به نسل های قبلی، افزایش ۱۰ درصدی سرعت کلاک و قرار دادن دو هسته اضافی درون آن است.

HP mt42 انتخاب ایده آلی است برای مشتریان تجاری در حوزه ی مالی، سلامت، آموزش، خدمات و بخش های دولتی که به دنبال یک تین کلاینت با قابلیت اطمینان و امنیت بالا هستند. این تین کلاینت برای ارائه و ساخت محیط های مجازی ساخته شده است.

امروزه دنیای تجارت در حال حرکت به سمت استفاده بیشتر و بیشتر از فضای ابری است و تقاضاها به سمت ارائه یک ایستگاه کاری ابری می رود که کاربران را قادر به استفاده از آن به صورت امن سازد. این شرکت بیان کرده که HP mt42 به مشتریان امکان تجربه نوعی قدرت و انعطاف پذیری را می دهد تا زمانی که اجازه استقرار ساده آن به همراه نرم افزارهای مدیریت انحصاری اچ پی را بدهند.

در چند سال اخیر فروش تین کلاینت ها در بازار افزایش یافت و در این میان شرکت اچ پی جلودار فروش تین کلاینت ها در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۵ نامیده شد، همچنین این شرکت جایگاه اول خود را در بازار جهانی برای فروش تین کلاینت های مبتنی بر ویندوز در ۷ سال گذشته حفظ نموده است.

شرکت ها با مسائلی از قبیل مقررات حفظ حریم خصوصی، کنترل هزینه ها و همکاری در سطح جهانی روبرو هستند که HP mt42 می‌تواند همه ی آنها را با هم یکپارچه سازد. اکنون به کمک این تین کلاینت کاربران پایانی و مدیران هر دو به صورت یکسان می توانند به فضای ابری و میزکار مجازیشان دسترسی داشته باشند.

این تین کلاینت با یک طراحی شکیل و کم حجم ساخته شده. از امکانات استفاده شده در ساخت آن می توان به وضوح تصویر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ به همراه یک پورت USB-C و صفحه کلید مقاوم دربرابر آلودگی و پد لمسی آن با ۴ کلید خارجی اشاره کرد. استفاده از تکنولوژی پردازش ۴ هسته ای اینتل و گرافیک Radeon R6 از تین کلاینت mt42 یک ایستگاه کاری کارآمد و پربازده ساخته. شرکت اچ پی mt42 را با ویندوز داخلی ۷E و ویندوز ۱۰ نسخه ی مخصوص تین کلاینت ها ارائه خواهد داد.

اچ پی بیان کرده این تین کلاینت به مشتریان در انواع مختلف ارائه می شود با مجموعه بزرگی از سخت افزار، نرم افزار، خدمات و همکاری قوی با شرکای خود از قبیل VMWare، Citrix و مایکروسافت. این شرکت در نظر دارد از HP mt42 در کنفرانس VMWorld’s 2015 در شهر سانفرانسیسکو پرده برداری کند.

 

منبع: HP.com

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : تحریریه شبکه فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *