بلاگ

اچ پی ابَر گوشی جدید الایت X3 خود را دوباره به نمایش گذاشت


اچ پی گوشی جدید خود را که در بهمن ماه سال پیش معرفی کرده بود، بار دیگر به نمایش گذاشت، این گوشی که الایت X3 نام دارد اواخر سال جاری در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

در ویدئوی زیر ابر گوشی الایت X3 که در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شده بود به نمایش در آمده، در این ویدئو تری مایرسون مدیر بخش موبایل مایکروسافت نیز حضور دارد که در مورد همکاری دو شرکت اچ پی و مایکروسافت در زمینه گوشی‌های هوشمند ابراز غرور و بالندگی می‌کند.

در این ویدئو الایت X3 را با صفحه نمایش ۵.۹۶ اینچی مشاهده می‌کنیم که به داکت Continuum متصل گردیده و می‌تواند مانند یک کامپیوتر شخصی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ که به یک صفحه نمایش بزرگ متصل شده است، عمل کند. این گوشی با پردازشگر Qualcomm Snapdragon 820 و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

اچ پی نه تنها زمان دقیقی را برای عرضه الایت X3 مشخص نکرده، بلکه در مورد قیمت گوشی و داکت آن نیز سخنی به میان نیاورده، اما از آنجایی که این گوشی به حسگر اثر انگشت و امکانات MDM برای تجارت مجهز شده، می‌توان زمان احتمالی تابستان (پس از بروزرسانی سالانه ویندوز ۱۰) را برای آن در نظر گرفت.

در ادامه شما را به دیدن این ویدئو دعوت می‌کنیم:

 

نویسنده : مسعود سوری



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *