بلاگ

اولین خبر از جزئیات لپ تاپ اچ پی مبتنی بر پردازنده آرم


به تازگی کمپانی اچ پی از دو نسخه لپ تاپ مجهز به پردازنده آرم در وبسایت خود رونمایی کرده است.

طبق اطلاعات مندرج در وبسایت‌ها،  مایکروسافت قصد دارد طیف متنوعی از لپ‌تاپ‌های مبتنی بر پردازنده‌ی آرم را برای عرضه آماده کند که این لپ‌ تاپ‌ها دارای پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ هستند که توسط شرکت های ایسوس، اچ پی و لنوو تولید خواهند شد.

این لپ‌ تاپ ها دارای  طول عمر باتری چند روزه و قابلیت بوت بسیار سریع است، همچنین لپ‌ تاپ‌های مجهز به پردازنده‌ آرم سازگاری کاملی با مجموعه اپلیکیشن‌های ویندوزی خواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی مبتنی بر پردازنده آرم

حال کمپانی اچ پی دو نسخه از لپ ‌تاپ خود را در فهرست قرار داده است. اولین نسخه دارای یک نمایشگر ۱۲ اینچی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS است؛ در حالی که نسخه‌ی دوم از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS برخوردار است. گفتنیست هر دوی این لپ ‌تاپ‌ها از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ پشتیبانی می‌کنند.

در صورتی که اچ‌ پی بخواهد از فصل تعطیلات سود برد، به احتمال زیاد تا چند هفته‌ی آینده اقدام به عرضه‌ی این دستگاه‌ها خواهد کرد؛ در نتیجه این محصولات جدید به‌زودی به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

اکنون جزئیات مربوط به اولین لپ ‌تاپ آرم را می‌توانید در وبسایت اچ ‌پی  بخوانید.

 

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.

مشاوره و خرید لپ تاپ

نویسنده : ندا ایزدی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *