بلاگ

افتتاح رسمی مرکز جدید خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی)


طی مراسمی مورخ ۷ خرداد ۹۴، محل جدید مرکز خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) که مجهز به امکانات روز دنیای IT است، با حضور شخصیت های برجسته بازار خدمات پس از فروش و IT تهران، افتتاح شد.

این مراسم با حضور آقایان سیدجواد احمدی مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‏کنندگان و تولیدکنندگان، محسن رنجبر رئیس اداره نظارت بر خدمات دولتی و بازرگانی سازمان حمایت از مصرف کننده، سیدمهدی میرمهدی رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران به همراه هیئت مدیره و سایر اعضای آن و جمعی از افراد برجسته بازار IT تهران و تعدادی از خبرنگاران در محل واحد خدمات توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) برگزار گردید.

پس از افتتاح محل جدید خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) توسط غلامحسین بشیرنژاد مدیرعامل شرکت و آقایان احمدی و میرمهدی؛ و بازدید افراد حاضر از محل کارگاه های فنی ایران اچ پی، آقایان احمدی و میرمهدی سخنانی را در حوزه خدمات پس از فروش ایراد نمودند.

در این بیانات، آقای احمدی با تاکید بر اینکه شرکت‏ها باید به دنبال مشتری مشعوف باشند، گفت: مشتری مشعوف، مشتری است که وقتی کالایی را خریداری می‎کند، نگرانی و دلهره‏ ای بابت خرابی دستگاه نداشته باشد.

وی افزود: شرکت‎ها باید تلاش کنند تا مشتریان وفاداری داشته باشند و این امر تنها با ارایه خدمات پس از فروش مناسب حاصل می‎شود.
ایشان همچنین افزودند: یکی از راه‎هایی که مردم با خدمات پس از فروش معتبر آشنا می‌شوند، برگزاری نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش است که متاسفانه به دلیل ضعف خدمات در کشور و حمایت ضعیف مسئولان در این حوزه آنطور که باید از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار نیست.
در کنفرانس خبری، خبرنگاران سوالاتی را از آقای احمدی درباره کیفیت خدمات پس از فروش در کشور پرسیدند.

در ادامه مراسم افتتاحیه مرکز جدید خدمات پس از فروش ایران اچ‌پی، جناب آقای میرمهدی رییس اتحادیه صنف فناوران در خصوص تدوین آیین‎نامه خدمات پس از فروش توضیحاتی را ارایه کردند.

آقای میرمهدی گفتند: این آیین‏ نامه داخلی است و در تهیه آن از خبرگان که سابقه خوبی در ارایه خدمات پس از فروش در بازار ایران داشته‌اند، کمک گرفته شده است. وی افزود: براساس این آیین‏نامه شرکت‌ها موظف به پاسخ‌گویی در دوره گارانتی هستند.
همچنین شرکت‌های گارانتی کننده برای اخذ مجوز صدور کارت گارانتی باید حداقل‏هایی را از نظر تجاری داشته باشند.

مرکز خدمات پس از فروش فالنیک
مرکز خدمات پس از فروش فالنیک
مرکز خدمات پس از فروش فالنیک
مرکز خدمات پس از فروش فالنیک

مرکز خدمات پس از فروش توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در یک نگاه

 

نویسنده : رضا کاظمی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *