بلاگ

آموزش سفارشی سازی View در CRM


سه نوع اصلی از Viewها در CRM وجود دارد: public, system و personal. با استفاده از این ویوها، کاربران می‌توانند نمایه عمومی یا شخصی خود را بسازند. شرکت توسعه شبکه آداکبا کمک متخصصان CRM می‌تواند راهکارهای اساسی برای افزایش سرعت فرایندها در CRM را به شما آموزش دهد. اگر برای خرید crm مایکروسافت یا آموزش استفاده از آن نیاز به مشاوره دارید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.

Public View: این view همراه خود برنامه است. viewهای سفارشی سازی که سازمان ایجاد می‌کند نیز Public View هستند.یکی از همین Public Viewها می‌توانند بعنوان viewی پیشفرض مشخص شوند.

System View: این view شبیه به Public View بطور خودکار در نصب CRM وجود دارد. برای مواقع خاص در برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. System View شامل نماهای زیر است:

  • Associated View
  • Advanced Find View
  • Lookup View
  • Quick Find View

Personal View: کاربران می‌توانند با استفاده از Advanced Find و ذخیره کردن آنها نمای شخصی خود را ایجاد کنند.

پیشنهاد مطالعه

ایجاد Personal View:

۱- روی گزینه‌ی New system view کلیک کنید.

سفارشی سازی View در CRM

۲- نام نمای شخصی و توضیحات لازم را وارد کنید.

سفارشی سازی View در CRM

۳- روی Edit filter criteria کلیک کنید.

سفارشی سازی View در CRM

۴- حال شرایط جستجو در رکوردها را مشخص کنید. شما می‌توانید شرایط را با عملگرهای AND و OR گروه بندی کنید.

سفارشی سازی View در CRM

۵- براساس اینکه چه اطلاعاتی را شما می‌خواهید ببینید، می‌توانید ستون‌ها را از قسمت Add Columns انتخاب کنید.

سفارشی سازی View در CRM

منبع: crmbook.com

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *